Aleks Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Irriterende at mange på skolen tar det som en selvfølge at man gidder å stå 4 timer eller mer å tigge penger av andre. Måtte tweake sannheten litt for å komme meg ut av det uten omtrent å virke som en duchebag. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Hva er egentlig iskaffe? På favorittkafeen til lillesøster har de iskaffe som er som milkshake, de knør kuleis sammen med kaffen. På gardermoen bestilte jeg iskaffe og fikk..kald kaffe. Ble skuffa, mildt sagt. Iskaffe Bytex er det svært få som lager som det skal, det skal IKKE være isbiter oppi. Men det er is oppi, men det skal knuses til pulver, jeg mener ekte is-kaffe har en litt tynnere konsistens enn milkshake. Smaken er kald og veldig smeltende. En av de få plassene som lager den riktig er inne på byporten...de kan det så rådet mitt er kjøp der og ikke prøv andre plasser før du har gjort det. Har prøvd 10 plasser i tilegg til den og de er de eneste som lager som som kan kalles is-mocca, is-latte osv. Jeg kan komme og spandere en på deg Så jeg får sett uttrykket ditt når du smaker den, jeg sa rett ut det var sprette meg som desert Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Kom på at jeg hadde en merkelig drøm/mareritt i natt (som vanlig), fikk i alle fall skikkelig mareritt-følelse, var en lettelse å våkne. Det jeg husker er at jeg var med Lars i et hus, og B-real, selv om det ikke ligna på B-real, for det var en gammel psyco som skulle drepe meg. Utenforhuset var det fire forskjellige steder, altså man liksom på ett nytt sted for hver vegg i huset, kort forklart. Husker det regnet/haglet istapper når jeg så ut av det ene vinduet, og B-real skulle dytte meg ut vinduet sånn at jeg fikk masse istapper tredd inn i hodet. Av det jeg husker var Lars bare innocent bystander Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Er det bare hos meg youtube er jævla treig i dag? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Nei Olum, jeg er eitrandes forbanna inn til skinnet. Så sint at blodpumpa mi har dratt på kveitefiske....... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 You yourself and your johnson! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Er det bare hos meg youtube er jævla treig i dag? Youtube er et helvete nå for tiden. Må være et eller annet med videoserverene deres. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 arg var så dum at jeg trykka på, vi tester nybegynner skin, åssen får jeg tilbake det gamle? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 You yourself and your johnson! My johnson have become a johanna Bytex: Mener det dønn seriøst , kan vise deg hvor de selger den beste og slik den skal være;) Har prøvd omtrent alle plasser jeg har kommet over. Så er bare en jeg kan si 100% "der bytex får du slik den skal være" Iskaffe er dødsgodt når den lages riktig, problemet er at det er så få plasser som tydligvis gidder og ta seg tid til det eller lære det...vet ikke hvor problemet ligger, for det skal ikke være en vanlig kaffe med isbiter oppi. Baz: Glemte og svare på det med SOS, regnet med at du mente sykdommer og det har vi såklart testet oss for. Vi har begge en sykdom, som er fordømt smittsomt under visse settinger men man kan ikke smitte en person som allerede har det og det er ikke en SOS-sykdom. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 arg var så dum at jeg trykka på, vi tester nybegynner skin, åssen får jeg tilbake det gamle? hvis du scroller helt ned så er det et "velge vindu" under selve forumdelen av siden, der kan du velge skin 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 arg var så dum at jeg trykka på, vi tester nybegynner skin, åssen får jeg tilbake det gamle? hvis du scroller helt ned så er det et "velge vindu" under selve forumdelen av siden, der kan du velge skin takker og bukker Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 no problem my good sir Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Og nå loader ikke facebook i det hele tatt Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Fy helvete, den nybegynner skin greia såg heilt grusom ut! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Fy helvete, den nybegynner skin greia såg heilt grusom ut! agreed, skjønner ikke problemet med den vi kjører nå Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Herregud for et skin. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Er så usikker på hva jeg skal velge av spill konsoll. Hvordan er en hjemmesnekret pc til 8-10k i forhold til Xbox og Ps3 grafikk messig? Bump! Hva ville dere valgt av Pc, Xbox eller Ps3? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Er så usikker på hva jeg skal velge av spill konsoll. Hvordan er en hjemmesnekret pc til 8-10k i forhold til Xbox og Ps3 grafikk messig? Bump! Hva ville dere valgt av Pc, Xbox eller Ps3? Ikke pc hvertfall. Tror jeg hadde valgt playstation. Der er det jo både singstar, buzz og gitar hero! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Grafikkmessig tror jeg ikke du finner noe som er bedre enn PC-er når du når en viss prisklasse, og jeg vil si 8-10k hjemmesnekra er godt over grensa Kommer vel an på hvilke spill og, men om du skal ha god grafikk til xbox og ps3 må du huske HDMI og hele pakka. Gå for PC! edit: Enda en grunn for å gå for PC, ingen Singstar, Buzz eller GuitarHero! Endret 9. september 2010 av Pokey 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Bump! Hva ville dere valgt av Pc, Xbox eller Ps3? Ikke pc hvertfall. Tror jeg hadde valgt playstation. Der er det jo både singstar, buzz og gitar hero! Playstation er sjølvsagt betre enn xbox pga blu ray, men PC slår alt. Steam er eit stort pluss. Og den har mange fleire bruksområder. Men PC OG PS3 er ein ganske fin kombo, syns eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg