Nstin Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 nei unger er noe man ikke vil ha! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Større sjanse og vinne i lotto enn å bli gravid. Flere med barn, enn lottogevinst du. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Større sjanse og vinne i lotto enn å bli gravid. Flere med barn, enn lottogevinst du. Ikke om kjerringa er på piller og gubben bruker bong... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 How do you know? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Kondomer er ikke 1000% sikker heller da, dem kan sprekke eller gli av.. det går jo ikke ann at noe er 1000% av noe. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Prevensjon: Tante høyre 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Kondomer er ikke 1000% sikker heller da, dem kan sprekke eller gli av.. det går jo ikke ann at noe er 1000% av noe. Næh. Flabba skrev det først Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Prevensjon: Tante høyre kanskje det dårligste alternativet jeg har hørt:P Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Kondomer er ikke 1000% sikker heller da, dem kan sprekke eller gli av.. det går jo ikke ann at noe er 1000% av noe. Næh. Flabba skrev det først JA beklager:P Rettelse: 100% Glad nå? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=8Mj_ywV06lA Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hopper heller av i svingen da:P ellers så får a ikke noe pikk SOS og barn er liksom ikke noe å tenke på? Nydelig innstilling, må jeg få si. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) TESTPOST: gvdfgf Endret 9. september 2010 av nybb Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Su veit vi har en testkategori? 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=XZpsGqoLrt0 Whahahaha! Yaaahahahah!!!! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Vi har ikke brukt noe slags prevensjon på 7år :!: Men vi vet grunnen da så, kondom...ikke fa..., samme sier hun. ( litt med barn osv. ) Men nå må jeg tillære meg å bruke gummi pga. den forbanna kuren. Hoppe av i svingen er det dummeste "trikset" gutter gjør( fullt mulig og gjøre noen gravid med det... i know ) Uansett..til alle overkåte gutter her inne, sett på denne og napp løken: http://www.youtube.com/watch?v=VVb2noKOHuc&feature=related Lås rommet hvis du bor hjemme, er alltid like kult når mora di kommer inn og du har deg med noen :!: L4r5: Din avstikker Men jeg forstår deg jævlig godt mate Edit: Smileys bruker jeg for og prøve å få riktig "uttrykk" på det jeg sier. Så beklager til dere som hater smileys som Adolf, men er desverre en del av måten jeg skriver på. Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Vi har ikke brukt noe slags prevensjon på 7år :!: Blir noe litt annet når en har fast partner da. Uansett tilfelle. Hadde jeg insistert på å bruke kondom med en fast partner over flere år pga frykt for SOS, så tror jeg kanskje ikke det forholdet hadde vært noe å spare på. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Kanskje det er en grunn til at vi kan faktisk unne oss den luksusen;) Jeg ser på det og ikke tenke på prev. som luksus, men for og si det slik vi trenger lege for og få barn så..... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Nettop laget ISkaffe omnomnom Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 har snart sett ferdig alle 6 starwars filmene, dog syns de skulle ventet med og lagde de 3første/siste litt lengre Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hva er egentlig iskaffe? På favorittkafeen til lillesøster har de iskaffe som er som milkshake, de knør kuleis sammen med kaffen. På gardermoen bestilte jeg iskaffe og fikk..kald kaffe. Ble skuffa, mildt sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg