Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) British: 2 første sier ikke så mye, men pga. de har melket den Stargate kua så kraftig nå at serien fenget aldri. En god serie skal minimum gjøre meg iritert når en episode er over for man vil se hva som skjer. Fikk ikke den feelingen og jeg så hele sesong en....og null sinne Sinne i at den kunne vært så mye bedre men serien failet litt bare med og kjøre enda en serie med Stargate i seg. Hvilken serie av de 5 du skrev på siste innlegg mener du er en MAN må få med seg? hvis de ikke er så nye at de ikke har startet osv. da er det ikke så lett og komme med en mening. Haag: Jeg forventet heimert og vann fra deg Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 NOT a father's day! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 NOT a father's day! Der dukka du unna den kula. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Haag: Jeg forventet heimert og vann fra deg Beklager hvis jeg har ødelagt dagen din ved store skuffelser! Det skal aldri gjenta seg, og jeg tar min straff ved å tre inn i mitt skall igjen. NEEEI! Ikke skallet! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hva er ryktepoeng? og hvordan har jeg fått mine? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Satan det var godt med en litt lur. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 mMmm ... Blondie er så awesome! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 NOT a father's day! hihi gratulerer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Sweet relief, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Sweet relief, for å si det mildt. må være forsiktig vettu! (: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Viste ikke at p-piller ikke var 100% safe. Lærer noe nytt hver dag. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hva er ryktepoeng? og hvordan har jeg fått mine? Du får dem når folk "plusser" innleggene dine. Ah, jeg spiste nettopp tidenes beste omelett med ost og skinke. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Viste ikke at p-piller ikke var 100% safe. Lærer noe nytt hver dag. Tov deg en kondom så er du sikker:P Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Ingen som vil fortelle meg hemmeligheten bak ryktepoeng? :O Gessel væ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Viste ikke at p-piller ikke var 100% safe. Lærer noe nytt hver dag. Tov deg en kondom så er du sikker:P I have done that you know. (du fikk den) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Flabba! I want zem cookies NAO! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Viste ikke at p-piller ikke var 100% safe. Lærer noe nytt hver dag. Tov deg en kondom så er du sikker:P I have done that you know. (du fikk den) iknow. den står på tvn min og ser på meg. Og den har ansikt... kondomer kan ikke ha anrikt. det blir litt for forstyrrnde Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hva er ryktepoeng? og hvordan har jeg fått mine? Du får dem når folk "plusser" innleggene dine. Ah, jeg spiste nettopp tidenes beste omelett med ost og skinke. aha! takk for svar;) så ikke svaret ditt når jeg skreiv min siste post før denne:P Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Flabba! I want zem cookies NAO! Jeg skal bake den i mårra så du får dem til uka Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Viste ikke at p-piller ikke var 100% safe. Lærer noe nytt hver dag. Tov deg en kondom så er du sikker:P I have done that you know. (du fikk den) kondomer kan ikke ha anrikt. Joho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg