SnittLeif Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Edit: Fuck it all. Ja, jeg er genial. Endret 9. september 2010 av SnittLeif Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hoppet glatt over det når det kom, men nå har jeg ingen serier å se. FireflyAndromeda Farscape Stargate-seriene Breaking Bad Weeds Lie to me Leverage Sons of Anarchy Supernatural Fringe Shall I go on? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 The Deep er også verdt og se. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Lost gjorde feilen som X-files gjorde, de dro det for mye ut og for drøyt Dexter er en must see-serie True Blood Skins utenom de min med-sjel har skrevet Anfall: du forstår hva jeg mener med det, så er ikke ute etter stompen hans.....ikke nå ihvertfall Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Firefly Andromeda Farscape Stargate-seriene Breaking Bad Weeds (sesong 1-3) Lie to me Leverage Sons of Anarchy Supernatural Fringe Shall I go on? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Du virker som du har relativt god smak innenfor tv-serier. Har du noen forslag? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 The Big Bang Theory! Sett Hoppet glatt over det når det kom, men nå har jeg ingen serier å se. FireflyAndromeda Farscape Stargate-seriene Breaking Bad Weeds Lie to me Leverage Sons of Anarchy Supernatural Fringe Shall I go on? You shall go on, for det meste av det der er sett. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Lord Britishface: Syns du Stargate Universe er like ille som resten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 You shall go on, for det meste av det der er sett. Battlestar GalacticaCalifornication Jerihco House Justified Generation Kill The Wire Hung V Lord Britishface: Syns du Stargate Universe er like ille som resten? SGU er vel litt "lettere", men hvis ikke du likte SG1 og SG:atlantis så kommer du nok ikke til å like den. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Ikke noe jeg ikke har vært innom før. Men ser ikke hva som er så galt med Lost. Det er ok underholdning. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Har tilgode å like noen av stargate-seriene i det heletatt... Skjlnner fortsatt ikke hvordan de overlevde så lenge Chuck Dexter Lie To Me House The Big Bang Theory, CSI (alle forskjellige) NCIS Bones Leverage True Blood (men vet ikke om jeg klarer mer, så et par episoder, blir gal av texasdialekta) Tja... det er vel det jeg har sett i det siste. Er sikkert noen flere som jeg ikke kommer på sånn umiddelbart. Endret 9. september 2010 av multisync Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Chuck skulle virkelig ønske jeg hadde tid og ork til å sette meg ned og se på serier.. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Du virker som du har relativt god smak innenfor tv-serier. Har du noen forslag? Utfra din liste antar jeg at alle sjangre er aktuelle. Deadwood Foyle's War Louie Friday Night Lights Arrested Development Black Books Curb Your Enthusiasm The O.C. Community Extras Mad Men Yes Minister The Wire Oz Rome It's Always Sunny in Philadelphia Party Down Generation Kill The West Wing The Larry Sanders Show White Collar (eyecandy-serie!) Veronica Mars Californication Freaks and Geeks Six Feet Under Father Ted Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Lord Britishface: Syns du Stargate Universe er like ille som resten? Nå skal jeg ikke være så veldig bombastisk, da jeg bare har sett de to første episodene, men det virker som akkurat den samme generiske møkka. Høstens mest (eneste?) lovende serier: Boardwalk Empire A Game of Thrones The Walking Dead Raising Hope Lone Star Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Bah ... Forsov meg med 4,5 timer. -_- Var visst ikke så lurt å ta en hel Atarax. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) No har eg kjøpt Fanta Eple. Aldri hørt om eller smakt den før. Bør eg grue meg til å opne den? Eller blir det ei gledelig overrasking? Endret 9. september 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 No har eg kjøpt Fanta Eple. Aldri hørt om eller smakt den før. Bør eg grue meg til å opne den? Eller blir det ei gledelig overrasking? er nesten som apple and pear bare uten pære. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg heier på deg! Skriv en lengre utgreining her om hvordan den var! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Jeg heier på deg! Skriv en lengre utgreining her om hvordan den var! Lukta litt søt mozell. Grei smak, litt verre ettersmak. Smakte litt gamle, gule epler. Syrlig, og ganske brusande. Smakte ikkje spesielt godt, men ikkje vondt heller. Føretrekker vanlig fanta. Kan tenkje meg at det er slik det smakar om du har kolsyre i Sunniva Eplejuice. Endret 9. september 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Funker den som blandevann? Til noe som helst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg