Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Som ikke stopper de Men det med UV lys så har Bytex meget godt poeng. Gjør det heller med vanlig blekk. Edit: Finnes slik maling ja, var ihvertfall flere som brukte det på raves før...for noen år siden vel og merke.. Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (der de har UV-lys så ikke narkiser skal finne blodårene sine). Oh my god, det er kjempeteit, men nå skjønte jeg hvorfor det var sånn lys på Oslo S dassene /dumflau Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Gjør bare det vanskligere, men at det stopper de...nope. Leftfield: Tror ikke du er alene om og ikke vite det:P Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det gjør bare at de bommer litt ekstra før de finner riktig Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Au Og det er vondt så det er sagt Jo mer sliten personen er jo bedre fungerer det med UV-lys. Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Aaaaah. Er det defor det er blått lys på kundetoalettene på butikker? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 yupp, er veldig ofte det som er grunnen. Hvem syns ikke et blodig dass er deilig..... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Problemet er jo at de kan bare sette dem der de ser det tidligere stikket. Sjansen for at de lar et lite stikksår gro skikkelig før neste fiks er rimelig liten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Da har man ringt legen. Da var det bare NAV igjen. De tar jeg etter lunsjpausa deres. Så skal jeg vaske klær og sette på oppvask så er alle mine planer gjort. Nå er det tid for mer Firefly. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Gawd, å få tak i NAV er utrolig jævlig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Er smålig lei av de som dreper noen og så sier de etterpå "nei, jeg vet ikke" eller "Doom har skylda" Helt enig. Dødsstraff er løsningen i slike saker! Glimti: Hva er din mening om denne:http://www.youtube.com/watch?v=49ZJqqrr6jk&feature=related Bra den. Kansje jeg burde kjøpe noen cder av dem. Lenke til kommentar
frikish Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Som ikke stopper de Men det med UV lys så har Bytex meget godt poeng. Gjør det heller med vanlig blekk. Edit: Finnes slik maling ja, var ihvertfall flere som brukte det på raves før...for noen år siden vel og merke.. Er du pro narkis lager du kryss over blodåren med sånn blacklight penn!! HAHAHAHAHA... "mapper" opp alle blodårene med sånn tusj Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Dødsstraff er ikke en løsning, det er en avskrekkingsmetode. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Du blir kvitt morderpakket for godt så det er absolutt en løsning! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Det er jo ikke det. Det er en måte å skremme andre på. Ikke fungerer den heller. Man burde heller fokusere på preventive metoder enn å barbarisere straffemetodene. Endret 9. september 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Gawd, å få tak i NAV er utrolig jævlig. Vet. Har utsatt det en stund nå. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det er ikke barbarisk å henrette mordere! Dessuten funker det som bare det ettersom man da er kvitt søppelet for godt istedefor å holde det i live i et fengsel. Gammel nok til å drepe - gammel nok til å dø Tilhengere av dødsstraff i U.S.A. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det er ikke barbarisk å henrette mordere! Dessuten funker det som bare det ettersom man da er kvitt søppelet for godt istedefor å holde det i live i et fengsel. Gammel nok til å drepe - gammel nok til å dø Tilhengere av dødsstraff i U.S.A. Jeg mener nå det at det er en for enkel løsning. Mulig det bare gjelder for meg som ateist. Er man død så er man ferdig. Mye bedre for oss og jævligere for dem å la dem råtne. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Bare bortkastet å gi dem livstid og bruke ressurser på å holde dem i livet i x antall år bare for at de skal dø en naturlig død. Dessuten tar de opp fengselsplass som folk som har begått langt mindre uloveligheter kunne tatt istedefor å stå på lange ventelister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg