frikish Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 frikish Tror du nødvendigvis at han snakker sant? Vil vel bare fraskrive seg annsvaret. Det gjør nok ikke han nei, men fortsatt! Syns det er tragisk. Enten er eg "for" smart til å tenke på noe slikt, eller så er det noe med oppveksten min som sier ifra at det er feil å drepe.. Kjøttkaker i brunsaus og poteter til frokost. Ikke verst. Edit: Og cola. Liker det! Nesten som studentforkostene mine.. haha Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Eller så har du ikke en koblingsfeil, samme fa.. hva man har opplevd så kan man ikke bruke det som unnskyldning til drap! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Ser ut som dette kan bli en fin dag: Får kanskje overtalt huseieren til å legge inn fiber og jeg får kanskje time hos Hellspawn Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Prat random skit på msn da! JEG KJEDER MEG! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Høres faktisk perfekt ut Petter Sendte mail til et studio selv i går, så får se hva det blir til. Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Meebo er nede og ebuddy er blokka. No msn for me Endret 9. september 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Tattoverings-studio....et av de beste Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Høres faktisk perfekt ut Petter Sendte mail til et studio selv i går, så får se hva det blir til. Håper på time i uke 40 for da er jeg i Oslo så det gjør ting mye lettere Han skulle se hva han fikk ordnet så. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Håper det ordner seg Resultatet blir garantert bra Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Prat random skit på msn da! JEG KJEDER MEG! I am! Hjelper det? Lenke til kommentar
frikish Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Fett! Eg syns ideen om blacklight-tattoo virker kult Endret 9. september 2010 av frikish Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Håper det ordner seg Resultatet blir garantert bra Fikk veldig positiv respons på ideen min ihvertfall, så gleder meg som et lite barn atm Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Fett! Eg syns ideen om blacklight-tattoo virker kult Fett, yes indeed! Da blir du garantert nittitallsfestens midtpunkt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Blir litt teit da, når du må dra med deg en blacklight-lyspære til kompisene dine så de kan se hvor "fet" tattisen er. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Blir litt teit da, når du må dra med deg en blacklight-lyspære til kompisene dine så de kan se hvor "fet" tattisen er. "Vil du være med meg hjem og se på tattisen min? " Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Når er høstferien? Uke 40 it is. Endret 9. september 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Liten morsomhet for forumbrukerene Denne personen er mitt forbildet! http://www.youtube.com/watch?v=WqKrBz9gGzw AHHAHAHAHA, FOCKIN EJS, MÆJT! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Aner ikke, høstferie eksisterer ikke i mitt vokabular. Er vel like greit og mye billigere og male på et motiv med blacklight-maling (hvis sånt finnes), så slipper du å kun se tattisen din på dass på utestedene (der de har UV-lys så ikke narkiser skal finne blodårene sine). Endret 9. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg