After Dark Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 hør denne og drikk litt cola og ta deg en bolle: Ble lei ganske raskt. Hvor lenge må man spille den før det skjer noe? Ta deg heller en banan... :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Vanilla Coke Det er som og spise tomat-is...... Lenke til kommentar
danielch Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 hør denne og drikk litt cola og ta deg en bolle: Drikker jeg cola så blir jeg bare feit Vann teller i høyeste grad ja smak er en smaksak Edit: For dere som har blitt vettskremt av det jeg har linket til før så er det Pantera jeg linker til Spam utrykksikoner much? Lenke til kommentar
frikish Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 @Amanita Muscaria. TOMAT IS? øh? Vanilla coke var som cola men når du hadde tatt deg en slurk så stappet du litt vanilje is i kjeften Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Vanilla coke er fantastisk! 1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Enquad: hmm..når du legger det frem på den måten der som en jomfru på 40år så er jeg enig i det ja "no smiley to Enquad" Glimti: http://www.youtube.com/watch?v=QNyIWBCFq5Y&feature=related Håper denne faller i smak mens jeg smører et par boller med hapå Forøvrig det bildet av Bush er så forbanna genialt...og det ligner Frik: Tuller bare:) Syns smaken er helt kurrant Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
frikish Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Vanilla coke er fantastisk! - it's hard to think you are the only one in the world of a species. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Enquad: hmm..når du legger det frem på den måten der som en jomfru på 40år så er jeg enig i det ja "no smiley to Enquad"Jeg er ikke jomfru og jeg er ikke 40. Lenke til kommentar
frikish Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Frik: Tuller bare:) Syns smaken er helt kurrant Ro ro ro din båt! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hapå er godt det, men hvem trenger vel pålegg på boller? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Fredag fredag fredag fredag fredag fredag fredag... Lenke til kommentar
frikish Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Hva er det som skjer med folk? Dagens samfunn "gjør" jo det "lettere" å drepe. Hemningene og motstanden i folk mot å drepe blir jo snart 0.. Det er skremmende.. - Vet ikke hvorfor jeg drepte Lars Erik Endret 9. september 2010 av frikish Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Frik: Har null problemer og stå for det jeg sier;) Så ro gidder jeg ikke. Smaken er helt grei, men jeg drikker bare light-brus.....grunnen er at hadde jeg drukket brus med sukker i så hadde et bilde av meg blir brukt som advarsel "SE, dette skjer ved for mye drikking av brus med sukker i" Glimti: Jeg gjør det.....når jeg først gidder og spise så skal det ihvertfall smake slik at jeg føler det er en grunn til at jeg spiser. Men vurderte egentlig speltbrød først, men så slengte du den "ta deg en bolle..."...så fikk jeg lyst på boller. Mikkel: Som jeg har sagt til deg.."vente til fredan" Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) frikish Tror du nødvendigvis at han snakker sant? Vil vel bare fraskrive seg annsvaret. Endret 9. september 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Er smålig lei av de som dreper noen og så sier de etterpå "nei, jeg vet ikke" eller "Doom har skylda" Glimti: Hva er din mening om denne: http://www.youtube.com/watch?v=49ZJqqrr6jk&feature=related Enquad: Seriøst svar: Jeg tok hintet og skal roe det ned...beklager Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
frikish Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 BRUS > light brus Sånn helsemessig ikke drikk brus med aspertam, da blir du feit. Det er faktisk bedre å drikke brus med ordentlig sukker. Fordi det kan trenes vekk.. Aspertam fordøyes ikke. (har eg hørt av en kjemiker) Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Sånn helsemessig: Vann. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Rart at jeg har gått ned 70kg nå og har drukket mellom 1,5 til 3 liter pepsimax om dagen da. Men at det er usunt...ja det vet jeg ( pluss at mange har faktisk gått ned av og slutte og drikke lettbrus ) For holde seg til vann, er vel ikke lenge før man får prostata-kreft av det. Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Kjøttkaker i brunsaus og poteter til frokost. Ikke verst. Edit: Og cola. Endret 9. september 2010 av Coa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg