Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Er så artig når man ikke blir trøtt Men heldigvis så har natta vært grei da.....men trives ikke med døgning. Forbanna bivirkninger:( Men jeg skal være glad for man har et forum og msn da Som den vaskekte netthora jeg er.... Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Er så artig når man ikke blir trøtt Men heldigvis så har natta vært grei da.....men trives ikke med døgning. Forbanna bivirkninger:( Men jeg skal være glad for man har et forum og msn da Som den vaskekte netthora jeg er.... =/ nei er kjedelig å være trøtt, men ikke kunne sove heller. Ja uten forum og msn hadde natta blitt VELDIG lang. Å jeg er ganske netthore selv også... Endret 9. september 2010 av Flabba Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Okey....planer folk har for dagen da? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Okey....planer folk har for dagen da? i dag skal jeg gå til byen... som er litt over 1mil. Også skal jeg tove et par votter... og hente en pakke på posten. det er vell det Du da? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Okey....planer folk har for dagen da? Begynne på NES pcen min Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Denne dagen MÅ gå fort! Jeg vil ha Fredag schnell! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Flabba: Skal vaske gulv, klær og se videre på deler til prosjektet mitt( pc ). Så skal jeg sjekke ut en musikk-program Og sikkert høre på GOA-live..elsker youtube, siden jeg sikkert aldri kommer meg på et sikkelig goa-party noen gang så kan jeg ihvertfall se på Toving er faktisk kult Mr.A: Aaah Til sangene under så er de 2 siste best av de 3....eller hva syns du;) Og for og våkne selv så setter jeg på denne: samt http://www.youtube.com/watch?v=X_Mjf4Zg7sw og http://www.youtube.com/watch?v=F1WWnGpS2Zs&feature=related Og bare hør du også.... Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Skal på jobbintervju i dag, det er vel høydepungtet Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Skal på jobbintervju i dag, det er vel høydepungtet Lykke til Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Da kommer denne til og gjøre at du får jobben: hvis ikke du får jobben( som du såklart får )..så en god start på dagen ihvertfall Lykke til Hvis man kan havne i et hjul av negativitet...så må det gå an og havne i et hjul av positivitet:) Edit: beklager den dårlige låta...tok feil Denne her får veie opp for den første: Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg fikk vondt i kroppen etter 10 sekunder av begge sangene, jeg. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hadde ikke forventa at du hørte på den typen musikk Amanita. Men så aner ikke jeg hvor gammel du er. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Jeg hører på alt mulig Mr.A..... Jeg nærmer med 30-års krisa drev noen år og løp på raves, da blir den musikken man hørte på minner kan man si...... Bytex: beklager:( Denne er til deg Bytex som en stor sorry: Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Tar heller psytrance enn det supersaw-mølet der. Sisters of mercy liker vi. Endret 9. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) YES, http://www.youtube.com/watch?v=V6JjnQy_IcQ Eneste grunnen til at jeg ikke har linket til det er at de fleste hyler da:P Det med psy,goa og hele den suppa med sjangere.....er at det tok noen år. Startet på bunnen med den kjedelige trancen og så etterhvert som man hører på mer og mer så finner man det som er virklig bra. Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Den låta er faktisk fet da, i forhold til de to første du postet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 God morgen medmennesker! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Nå er jeg ikke vant med og høre at Psy er greit:P Så beklager smurfe-musikken God morgen Bytex: hva syns om om han her da: Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg hører på alt mulig Mr.A..... Jeg nærmer med 30-års krisa drev noen år og løp på raves, da blir den musikken man hørte på minner kan man si...... Bytex: beklager:( Denne er til deg Bytex som en stor sorry: Da er du lik meg. Kan finne på å høre på det meste så lenge ørene liker det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Siden madammen er 8år eldre enn meg så har jeg blitt veldig glad i 80-talls musikk Men hvis musikk er bra så er det bra MEN Goa Gil, Simon Posford ( Hallucinogen) og Raja Ram er og blir på favoritt-lista ja, selv om jeg hører på langt nær så mye som jeg gjorde før Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg