Mr. A Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Ok, jeg kan høyne med 2 tuber tannkrem og en skru jeg fant på gulvet nå nettopp. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 skummelt! har aldri tenkt noe over det. Men man legger jo faktisk merke til hvis noen har VELDIG fine venner. Eller veldig rar tannstilling...o.l. HAr en kompis som har en helt perfekt tannstilling og helt hvite tenner.. Irriterende perfekt:P Ok, jeg kan høyne med 2 tuber tannkrem og en skru jeg fant på gulvet nå nettopp. hm... neeeh vil heller sove Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Flabba: Jeg hadde faktisk så og si perfekt tanngard( fikk jeg høre) frem til jeg var 19år Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Flabba: Jeg hadde faktisk så og si perfekt tanngard( fikk jeg høre) frem til jeg var 19år Hva skjedde? Nei det var det som ikke var noe gøy å bli spurt om! beklager! Mine tenner er elendige. Jeg han pusse og pusse og pusse men får alikevell MASSE hull heletiden. Jævlig irriterende Endret 9. september 2010 av Flabba Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) hmm, hvordan kan man si det men ikke si for mye. Jeg havnet i en utforbakke i noen år ( så når jeg kom meg opp av den bakken så var så mange av tennene umulig og redde pluss at det blir så mye på engang at man må søke om hjelp. Og du får ikke luksus-behandling, men du får ihvertfall hjelp. De smertene jeg hadde før det ble ordnet var så jævlige at jeg ser heller ut som en 60år gammel sint ire kjent for og slåss med alt som kan gå på 2 bein og har armer) ) Hvis du får hull uansett hva du gjør, da mener jeg tanntråd, munnskyll osv. så ta og få sjekket for sykdommer. Finnes forskjellige tann-sykdommer. Mine tenner råtner innenfra og ut foreks. så eneste jeg kan gjøre er å passe på utsiden så godt jeg kan. Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) uffda =/ Min tannlege sa til meg når jeg var liten at jeg hadde samme bitt som en hund O.o hyggelig i grunn. Og etter det tenker jeg "tenner... er der for å tygge og det er det". Jeg har en spyttsykdom. Som blir regnet som en barnesykdom... men jeg vokste aldri av meg den tydeligvis. Endret 9. september 2010 av Flabba Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Spyttsykdom som i at du har veldig tørr munn? Hvis ja, har du prøvd de suge-tablettene man får på apoteket? Samme bitt som en hund, da kan du se for deg en saks;) hunder har sakse-bitt...etter det jeg husker Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Spyttsykdom som i at du har veldig tørr munn? Hvis ja, har du prøvd de suge-tablettene man får på apoteket? nei. Som i gir deg sånn lekkert svart barnebelegg bakpå tennen og gjør tennene veldig lett å få hull i. men år med regulering fiksa fint på det... ikke at jeg merker noe forsjell fra eller til. Endret 9. september 2010 av Flabba Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Er det ingenting du kan bruke\gjøre imot det? Eller må du bare se\kjenne at tenne faller fira hverandre etterhvert? Men heldigvis så kan du få det fikset etterhvert da:) Du skalvel få dekt noe av det skulle jeg tro siden det er sykdom som er grunnen. Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Er det ingenting du kan bruke\gjøre imot det? Eller må du bare se\kjenne at tenne faller fira hverandre etterhvert? Men heldigvis så kan du få det fikset etterhvert da:) Du skalvel få dekt noe av det skulle jeg tro siden det er sykdom som er grunnen. de sier at jeg vokser det av meg. så går bare MYE til tannlegen også venter på at det skal vokses av meg. Å sist jeg var hos tannlegn sa han at det var blitt MYE bedre enn før. så det bedrer seg:D Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Får håpe det da , unner ingen tann-problemer og de smertene det medfører Men det går jo fremover utifra det tannlegen sa så er vel bare munnen din som er litt barnslig for alderen ( dårlig spøk ) Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Får håpe det da , unner ingen tann-problemer og de smertene det medfører uff ja. må prøve å passe på tennene så lenge jeg har dem. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Tenker det går bra jeg Du går fast til tannlegen og samt gjør ditt beste.....hvis noe skjer utenom så må du bare prøve og gjøre det beste ut av det. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Tenker det går bra jeg Du går fast til tannlegen og samt gjør ditt beste.....hvis noe skjer utenom så må du bare prøve og gjøre det beste ut av det. ja er ikke noe anna å gjøre med det(: haha neinei god spøk:P Endret 9. september 2010 av Flabba Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hvorfor skrudde jeg på alarmen når jeg har fri i dag? Oh well, får vel krype til køys og sove noen timer til, gidder ikke stå opp enda. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Nå kan jeg vel si God morgen alle søte( Nyhus, Smurfen, Pac, Mr.A, Aleks, Danielzu, Minhund, Nizzen, Idle, Wheely, Petter, JO, Eplefe, PenisTrygve og alle andre som vet hvem jeg er som jeg ikke orker og skrive opp nå pga. trøtthet ...nesten bare gutter of course :!: ...Flabba også ) og hyggelige forum-brukere, håper dere får en fin dag og at dagen blir generelt bra Bare legg deg du Pacern Kan prate med Flabba jeg så Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hei folkens! Legger herved tråden til mine inlegg Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Nå kan jeg vel si God morgen alle søte( Nyhus, Smurfen...bare gutter of course :!: ...Flabba også ) og hyggelige forum-brukere, håper dere får en fin dag og at dagen blir generelt bra Bare legg deg du Pacern Kan prate med Flabba jeg så hihi ja det kan du Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 God morgen til cvln også Jeg kom på at skulle jeg skrive opp navnene på alle jeg vet om på forumet her så er det maaange Setter pris på det flabba, en stemme alene kan gi all lyd et menneske trenger Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 God morgen til cvln også Jeg kom på at skulle jeg skrive opp navnene på alle jeg vet om på forumet her så er det maaange Setter pris på det flabba, en stemme alene kan gi all lyd et menneske trenger hihi så sant så sant. En person kan vær nok det^-^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg