Mr. A Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hva er klokka ? Alle klokkene mine sier forskjellig tid 04:57 Takker Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) 05.16 Du kan leie noen til og ringe til deg for hvert minutt Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Hvordan tidsone blir det i ? klokka på pcen vil ikke stille seg selv. 05.16 Du kan leie noen til og ringe til deg for hvert minutt Lyst på jobb ? Endret 9. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 :!: Det hadde vært noe Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Det hadde vært noe Gir deg 50 øre timen . Fortsatt ikke interessert ? Endret 9. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) jeg kan tjene mer på å nappe løken live på web-kamera Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) jeg kan tjene mer på å nappe løken live på web-kamera Hva om jeg legger til en tube tannkrem og en tannpirker ? Endret 9. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Jeg vil gjerne ha jenter laget av tenner ja :!: ( tannpiker ) men desverre...hadde ikke fått søvn Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg vil gjerne ha jenter laget av tenner ja :!: ( tannpiker ) men desverre...hadde ikke fått søvn lurer på hvordan en tannpike ville sett ut... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Veldig gul og ekkel om hun var røyker og hvis hun var sunn samt spiste colgate så hadde hun vært så hvit at Adolf hadde fått stå bare han myste på henne Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hva med deg Flabba, sier du ja til jobben. 50 Øre, en tube tannkrem og en tannpirker. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Veldig gul og ekkel om hun var røyker og hvis hun var sunn samt spiste colgate så hadde hun vært så hvit at Adolf hadde fått stå bare han myste på henne haha ja. eller kan være brun etter snusing... eller gul hvis hun ikke har pussa seg bra nok:P Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Gule tenner får du uansett av røyking, jeg har til gode og klare å ha hvite tenner ja..som fast røyker Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hva med deg Flabba, sier du ja til jobben. 50 Øre, en tube tannkrem og en tannpirker. haha sorry. Tannpirkere og tannkrem har jeg nok av. og 50øre... SÅ billig er jeg ikke altså. Beklager! Gule tenner får du uansett av røyking, jeg har til gode og klare å ha hvite tenner ja..som fast røyker fysj da. MEN brune tenner er vørr vil jeg si. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 ja, egentlig...lettere og se brunt enn gult. Men nå pusser jeg tennene etter hvert måltid med tannkrem for "røkere" og det har faktisk blitt MYE bedre etter jeg begynte med den tannkremen. Ikke at jeg har en tanngard og skryte av, men de tennene jeg har er ihvertfall ganske greie Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hva med deg Flabba, sier du ja til jobben. 50 Øre, en tube tannkrem og en tannpirker. haha sorry. Tannpirkere og tannkrem har jeg nok av. og 50øre... SÅ billig er jeg ikke altså. Beklager! Helt sikker ? Synes jeg kommer med et veldig godt tilbud her. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 ja, egentlig...lettere og se brunt enn gult. Men nå pusser jeg tennene etter hvert måltid med tannkrem for "røkere" og det har faktisk blitt MYE bedre etter jeg begynte med den tannkremen. Ikke at jeg har en tanngard og skryte av, men de tennene jeg har er ihvertfall ganske greie tenner er tenner. Så lenge dem ikke har vakkert gultbelegg(som en kompis av meg alltid har) så er alle tenner flotte. Pluss! når begynte hvordan tennene å skulle ha SÅ mye å si:P SÅ lenge man har tenne skal man være fornøyd synes jeg:P Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Hvor mange tenner mangler du? Jeg blir 30 og ha null tenner på høyre nedre del, 2 på venstreside. Har 2 oppe på høre side, men fortennene og ut til øvre venstre side har jeg. Alt annet er trekt ink. visdomstennen. Så jeg mangler mange. Er ikke kult og få spørsmålet "hvorfor mangler du så mange tenner da" Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hva med deg Flabba, sier du ja til jobben. 50 Øre, en tube tannkrem og en tannpirker. haha sorry. Tannpirkere og tannkrem har jeg nok av. og 50øre... SÅ billig er jeg ikke altså. Beklager! Helt sikker ? Synes jeg kommer med et veldig godt tilbud her. Beklager! men du får komme med et bedre tilbud... så kanskje:P Hvor mange tenner mangler du? jeg mangler ingen. Har trykket 2 oppe og 3 nede fordi jeg har så liten munn Mens ellers er alle tennene på plass:D Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Akkuratt, du tenker ikke over det;) Tenner har faktisk UTROLIG mye og si på selvtilliten. Noe man finner ut den dagen det skjer:P Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg