Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
var veldig godt og varmt i tunellen mellom torget og jernbanen da :)

Det kan godt være, jeg gikk forbi brannstasjonen og den veien der, fordi jeg kommer ikke med bussen fra saltrød :p

Er ikke mye sol som titter fram mellom bygningene den veien der, pluss masse tung transport som blåser støv og kald vind på meg.. Grr

Lenke til kommentar

Faen jeg er sliten.

Senvakt i går..så kommer jeg meg hjem og har akkurat satt meg ned og fått spist og så ringer tlf: "kan du komme på jobb?"

"Sånn nå?"

"ja, vi mangler 2 personer på natten her.."

"øøh..oki..kommer gående nå"

Så da har jeg vært 15 timer på jobb. Sjefen skulle se på om de fikk noen andre til å gå den vakta på Lørdagen siden jeg var så snill å stilte opp i natt...

Og jeg var selvsagt fri for røyk også så jeg måtte traume til Statoil før jeg dro hjem...kommer inn på statoil og sier noe ala "jeg skal ha denne colaen og ei røykpølse, 20 camel"

Dama bak disken så bare rart på meg...må ha trodd jeg gikk på noe :wee:

Lenke til kommentar

Dunno, da fylket drifter AV/firewall. De kjører en eller annen trendløsning, da vi kjører trend-klienter på maskinene her.

... og så har de tatt youtube. Om de tar diskusjon.no så hooker jeg opp edge-telefonen og surfer via den :p

Lenke til kommentar
Dunno, da fylket drifter AV/firewall. De kjører en eller annen trendløsning, da vi kjører trend-klienter på maskinene her.

... og så har de tatt youtube. Om de tar diskusjon.no så hooker jeg opp edge-telefonen og surfer via den :p

Du skal jo faktisk få tid til å jobbe litt på jobb da, ikke sitte å surfe :p

Lenke til kommentar

Du kan jo sette opp en php-proxy da. Kommer ikke inn på facebook da (https), men ellers bruker jeg det til alt annet ;) Du kan forsåvidt bruke min om du har behov for det

*sende mail til fylke*

"kjære fylke, gi clvn tilbake facebook. hilsen b-real"

Lenke til kommentar
Haha, Espen. :ermm:

var ikke ment som en vits... tok meg laaaang tid gjennom der... :)

Det kan godt være, jeg gikk forbi brannstasjonen og den veien der, fordi jeg kommer ikke med bussen fra saltrød :p

jeg gikk fra sentrum og til jernbanen da... møter pappa der hver morgen :)

Lenke til kommentar
Du skal jo faktisk få tid til å jobbe litt på jobb da, ikke sitte å surfe :p

Hadde det vært noe å jobbe med, så hadde jeg jobba. Men når alt går som det skal, og alt som skal repareres er reparert, hva gjør man da? *finne frem DS-en* :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...