Bytex Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Isj...skulle ikke stå opp før 05:20 men våkna 04 og fikk ikke sove. Altfor tidlig. Sitter og vipper på stolen på jobb nå. Og det er enda...8 timer til helg. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hihi, norsklæreren ser ikke ut til å komme Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 gjasp. akkurat halvsovet en halvtime i stolen *fyllepåcolaogkaffe* skulle tatt hjemmekontor idag;\ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hihi, norsklæreren ser ikke ut til å komme "trist" Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 "trist" Ikke sant? =D Ff..f.faen... Tannlegen etterpå Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 morn alle sammen solen skinner ute Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) morn alle sammen solen skinner ute Ja, det gjør den, men fortsatt kaldt å gå til jobb, jeg vil ha sommer og babe's i bikini Endret 15. februar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Ja, det gjør den, men fortsatt kaldt å gå til jobb, jeg vil ha sommer og babe's i bikini var veldig godt og varmt i tunellen mellom torget og jernbanen da Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 var veldig godt og varmt i tunellen mellom torget og jernbanen da Haha, Espen. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 var veldig godt og varmt i tunellen mellom torget og jernbanen da Det kan godt være, jeg gikk forbi brannstasjonen og den veien der, fordi jeg kommer ikke med bussen fra saltrød Er ikke mye sol som titter fram mellom bygningene den veien der, pluss masse tung transport som blåser støv og kald vind på meg.. Grr Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Faen jeg er sliten. Senvakt i går..så kommer jeg meg hjem og har akkurat satt meg ned og fått spist og så ringer tlf: "kan du komme på jobb?" "Sånn nå?" "ja, vi mangler 2 personer på natten her.." "øøh..oki..kommer gående nå" Så da har jeg vært 15 timer på jobb. Sjefen skulle se på om de fikk noen andre til å gå den vakta på Lørdagen siden jeg var så snill å stilte opp i natt... Og jeg var selvsagt fri for røyk også så jeg måtte traume til Statoil før jeg dro hjem...kommer inn på statoil og sier noe ala "jeg skal ha denne colaen og ei røykpølse, 20 camel" Dama bak disken så bare rart på meg...må ha trodd jeg gikk på noe Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Neeeiii... Nå har fylket sperret for MSN, så nå har jeg ikke det på jobb lenger .___. liksomedit: OG FACEBOOK? Fuck! :cutcut: Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Neeeiii... Nå har fylket sperret for MSN, så nå har jeg ikke det på jobb lenger .___. liksomedit: OG FACEBOOK? Fuck! :cutcut: Fungerer hidemyass.com? Tannlegen er syk i dag, fikk akuratt melding av pappa Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Neeeiii... Nå har fylket sperret for MSN, så nå har jeg ikke det på jobb lenger .___. liksomedit: OG FACEBOOK? Fuck! :cutcut: Trend Micro InterScan for CSC SSM? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Dunno, da fylket drifter AV/firewall. De kjører en eller annen trendløsning, da vi kjører trend-klienter på maskinene her. ... og så har de tatt youtube. Om de tar diskusjon.no så hooker jeg opp edge-telefonen og surfer via den Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Dunno, da fylket drifter AV/firewall. De kjører en eller annen trendløsning, da vi kjører trend-klienter på maskinene her. ... og så har de tatt youtube. Om de tar diskusjon.no så hooker jeg opp edge-telefonen og surfer via den Du skal jo faktisk få tid til å jobbe litt på jobb da, ikke sitte å surfe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Dunno, da fylket drifter AV/firewall. De kjører en eller annen trendløsning, da vi kjører trend-klienter på maskinene her. ... og så har de tatt youtube. Om de tar diskusjon.no så hooker jeg opp edge-telefonen og surfer via den *sende mail til fylke* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Dunno, da fylket drifter AV/firewall. De kjører en eller annen trendløsning, da vi kjører trend-klienter på maskinene her. ... og så har de tatt youtube. Om de tar diskusjon.no så hooker jeg opp edge-telefonen og surfer via den Du kan jo sette opp en php-proxy da. Kommer ikke inn på facebook da (https), men ellers bruker jeg det til alt annet Du kan forsåvidt bruke min om du har behov for det *sende mail til fylke* "kjære fylke, gi clvn tilbake facebook. hilsen b-real" Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Haha, Espen. var ikke ment som en vits... tok meg laaaang tid gjennom der... Det kan godt være, jeg gikk forbi brannstasjonen og den veien der, fordi jeg kommer ikke med bussen fra saltrød jeg gikk fra sentrum og til jernbanen da... møter pappa der hver morgen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Du skal jo faktisk få tid til å jobbe litt på jobb da, ikke sitte å surfe Hadde det vært noe å jobbe med, så hadde jeg jobba. Men når alt går som det skal, og alt som skal repareres er reparert, hva gjør man da? *finne frem DS-en* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg