Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Datasmurf: Har du prøvd Zumba?

Nei, vurdert det, men fant ut at jeg trives med vekten og formen min.

Selv om mamma prøver å antyde at jeg innerst inne hater det og helst vil være tynn, i form og A4.

Rare damen.

Danielzu: Ut for å gjøre Trondhjems kvinner (og gater) utrygge på lørdag?

Hvorfor quoter du meg OG ''koloniserer'' meg i samme innlegg? A bit redundant.

Tenke mer pga din ekstrem gode danseskills jeg da. :p

Ja, tenke meg ut på lørdag ja, naboene flytter,så skal vist feire. DU må joine ja. :D

For å være HELT sikker.

Jeg skal ut i Trondhjem på lørdag, men skal først på bursdag på Nardo, og så på byen for å finne enda et bursdagsbarn. Mulig jeg tar med kusina mi også.

Regner med jeg ser deg på fylla et sted. Kjenner jeg folka rett, blir jeg nok ikke å se på Familien, da det virker som det bare er meg av vennegjengen min som trives der og som kan dra ut før 23:00 på en lørdagskveld for å være sikker på at jeg kommer inn og slipper å stå i kø i fall visse folk ikke er der og slipper meg inn. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvem du kjenner på Nardo? Nå som jeg ikke bor der lengre. :p

Men send på med melding på lørdag da. :)

PS: Kusina di you say? Om hun ligner på mor di så kan jeg ikke love ''hands off-policy''.

Lenke til kommentar

En av folka som gikk i klassen min bor der, samt dama hans bor der også (et annet sted atm, de har ikke råd til å bo sammen i Trondhjem, det er for dyrt, selv om begge har jobb. :p ), og så bor kusina mi der.

Sender deg vel enten mld, eller fylleringer deg. ;D

Ligner ikke på mamma i det hele tatt, ligner hovedsaklig på tante, men hun har du vel ikke sett, så det er vel ikke noe vits for meg å si det uansett.

Hu er fosning da, så "litt" sær er a.

Lenke til kommentar

Det suger å ha muligheten til friends with benefits, men ikke ha samvittigheten til det, for dama er litt.. vel.. følelselada..

Du må være kynisk for å ha det godt vettu.

Samvittighet er no dritt..

Greia er at ifjor, så drev jeg på med en jente, og hu jenta er venninnen hennes. La oss kalle jenta i inlegget over Jente1, og jenta jeg drev på med Jente2. Jeg ble sammen med Jente2, og Jente1 prøve å få meg i et helt år, og driver forsatt på. Jente2 har sagt hun angrer på at det ble slutt og sånnt, så jeg sitter her egentlig med et lite luksusproblem. Jeg har tenkt på å KANSKJE snakke litt med jente2, da det egentlig ikke var noe grunn til å slutte.

Men god natt.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvor mye hun veier. Veier hun 100kg er det 61kg forskjell på meg og henne. Eheheh.

Fin bekledning også, må jeg si. Vet å kle seg etter kroppen sin, den damen. Nei, uff. Nå er jeg slem. ^^

hihih hun er heit da. rawr :p

Hun vet liksom å vise seg da i alle fall :p

Lenke til kommentar

Ey, smurf, du spurte meg for noen dager siden om jeg visse om noe ny bra d'n'n-ish musikk.. og det gjør jeg faktisk ikke. Har fått med meg lite nytt de siste månedene, tror jeg. Eller, er vel ikke så lenge siden jeg fant Camo & Krooked - Above & Beyond-albumet. Noen godbiter der!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...