Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 "Sørlandsdialekt" er som å si "østlandsdialekt". Det er litt forskjellig. Har ikke noe å si, alt er drit uansett Haugesunddialekt er sykt mye finere enn Stavanger. Stavanger foran Haugesunddialekt any day. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Sunnmøring og trønder er verre. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 "Sørlandsdialekt" er som å si "østlandsdialekt". Det er litt forskjellig. er forskjellig dialekt fra by til by til bygd her på Sørlandet og! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Sunnmøring og trønder er verre. Ørsting-dialekt er vel ikkje så gale..? Endret 8. september 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Sunnmøring og trønder er verre. Ørsting-dialekt er vel ikkje så gale..? Sunnmøring er KJEMPE koselig synes nå jeg. 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Håper jeg venner meg til Stavangerdialekten. Blir flytting dit innen kort tid. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 syns du virkelig det? jaja jeg tegna juleavatar i stad Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg er egentlig glad i alle dialekter, jeg. Unntatt trøndersk. DDE-skada for livet. Og Eplefeeee? Kjeksene blei SYKT gode omgomgomg! 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Yeah, du må bare stole blindt på meg når jeg gir deg en oppskrift. Prøv med en sterkere ost neste gang, gå til en lokal deli/meny med ostedisk og spør dem om tips. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hvem blir med på sopptur i skog og mark? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hvem blir med på sopptur i skog og mark? Hadde jeg vært på vestlandet så. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Yeah, du må bare stole blindt på meg når jeg gir deg en oppskrift. Prøv med en sterkere ost neste gang, gå til en lokal deli/meny med ostedisk og spør dem om tips. Det skal jeg! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hvem blir med på sopptur i skog og mark? hadde jeg vært i nærheten hadde jeg blitt med! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hvem blir med på sopptur i skog og mark? Jeg er med! skulle hatt masse små fine kantareller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hvem blir med på sopptur i skog og mark? Nå har det seg slik at jeg skal på en slik tur i morgen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hvem blir med på sopptur i skog og mark? Jeg er med! skulle hatt masse små fine kantareller. Flott. Møtes ved den blå steinen i morgen ettermiddag? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hvem blir med på sopptur i skog og mark? Jeg er med! skulle hatt masse små fine kantareller. Flott. Møtes ved den blå steinen i morgen ettermiddag? Bak den store bjørka? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Med bjørneklo merke i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg