Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Kåte tenåringer. Er mange av de nå for tida. Endret 8. september 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Det er jævla mange. Hva faen er feil med dagens tenåringer?! Når tilogmed vi som er på den alderen synes det er ille er det ille! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kåte tenåringer. Er mange av de nå for tida. Ja, men faen heller da. Man går ikke rundt og voldtar unger selv om man er kåt. Man runker overdrevent mye eller finner noen å eksperimentere med. Det er tredje slike saken i år. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Skal muligens kjøpe meg Huawei U8230 Social i morgen, noen som har noen tanker rundt det? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kåte tenåringer. Er mange av de nå for tida. Ja, men faen heller da. Man går ikke rundt og voldtar unger selv om man er kåt. Man runker overdrevent mye eller finner noen å eksperimentere med. Det er tredje slike saken i år. Sant dette. Og hvem i alle dager står å ser på noe sånt? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Slike ting har sluttet å sjokkere meg for lenge siden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 En liten life lesson til dere barn: Kokosboller skal man ikke spise mere enn 3 av i slengen. Ugh. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Pfrt. Jeg kan spise hvertfall dobbelt så mange uten problemer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Tar lett en pakke kokosboller jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Woo! Daft Punk! Umulig, rett og slett umulig! Sunnmøring og trønder er verre. Stavanger er en. Stavangersk er sexy! EOD! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Tar lett en pakke kokosboller jeg. Bare én? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 aaah dialekter. jeg tynes trønder dialekt er utrolig sexy. Og telemark... Stavnger på gutter blit litt for femi for min smak, men jenter med det... rawr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Sørlandsdialekt blir jo spesiellt fail på jenter, holdt på å kvele ei som jeg bodde i kollektiv med i fjor. Endret 8. september 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kan ikke noe for det, men sørlandsdialekt på gutter virker bare så...femi/pent/pussig. Untatt Oslo dialekt den har vokst litt på meg dette året. Trønder og spesielt nordlending (finnmark ol) er tøffest. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 "Sørlandsdialekt" er som å si "østlandsdialekt". Det er litt forskjellig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) nei? syns kristiandsand dialekt f.eks er søtt på jenter Edit: enig i det eplefe sier. var ikke deg jeg sa nei til Endret 8. september 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Helt til de når 30-40 eventuelt får unger og starter å hyle og skrike. Vel verre med stavanger da. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 "Sørlandsdialekt" er som å si "østlandsdialekt". Det er litt forskjellig. Veldig sant, men sånn gutter fra stavanger da. De høres KJEMPE femi ut. Uansett hvor mørke stemmene dems måtte være =/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Stavangerdialekten er dritstygg uansett. Trenger ikke bevege seg langt nord før det er bedre heller, Haugesunddialekt er sykt mye finere enn Stavanger. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Stavangerdialekten er dritstygg uansett. Trenger ikke bevege seg langt nord før det er bedre heller, Haugesunddialekt er sykt mye finere enn Stavanger. Veldig veldig enig. jeg vet ikke hvorfor men jeg MÅ alltid mobbe folk som snakker stavangersialekt mens jeg er til stede... O.o Haugesrund er mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg