Aleks Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Yes! Jeg hadde ikke aids. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Bergen er til gjengjeld rapetown! Skummelt Sikter du til han alkisen som plutselig bestemte seg for å munne en annen døddrukken alkis midt på torget?Da synes jeg alle overfallsvoldtektene i hovedstaden er et større problem. "Bergen by - Der menn voldtar menn" Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Østfold! Jaaay! Noooes... Nei, vet ikke hvor man skal trekke for å være sikre mot noe som helst jeg Lillehammer! Vi møtes på midten, alle sammen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Bergen har verdens styggeste dialekt! 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Bergen har verdens styggeste dialekt! YOU ARE WRONG. Finnes verre, jeg lover. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Bergen har verdens styggeste dialekt! YOU ARE WRONG. Finnes verre, jeg lover. Nå venter jeg spent på flengnevning! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Umulig, rett og slett umulig! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 De har ihvertfall delt førsteplass. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Vest-Telemarks dialekten. Vet ikke helt om jeg tok for stor område, men dialekta dikkons e grusom. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 De har ihvertfall delt førsteplass. Hvem? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Stavanger er en. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Neineineineineinei! Denne har vi lært oss å like! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Vest-Telemarks dialekten. Vet ikke helt om jeg tok for stor område, men dialekta dikkons e grusom. Nå må du gi deg. Telemark-dialekten er sexy. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Trondheimsdialekt på sextelefonen er ikke digg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Nå får dere gi dere. Alle Norges dialekter er digge. Utenom kebab-norsk, men det er ikke en dialekt, det er en kreftsvulst. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hater at jeg ikke får savet på Gears of war -.- Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Vest-Telemarks dialekten. Vet ikke helt om jeg tok for stor område, men dialekta dikkons e grusom. Nå må du gi deg. Telemark-dialekten er sexy. Hva faen er det du har røyka? Det må være noe skikkelig heavy shit. 2 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Vest-Telemarks dialekten. Vet ikke helt om jeg tok for stor område, men dialekta dikkons e grusom. Haha, Den er da veldig fin i forhold til veldig mange andre Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Vest-Telemarks dialekten. Vet ikke helt om jeg tok for stor område, men dialekta dikkons e grusom. Nå må du gi deg. Telemark-dialekten er sexy. Hva faen er det du har røyka? Det må være noe skikkelig heavy shit. It's called love, my friend. Og ja, det er skikkelig heavy. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 10-åring voldtatt like ved skolen. http://www.dagbladet.no/2010/09/08/nyheter/innenriks/voldtekt/13314263/ Hva faen er det som skjer for tida? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg