Firkantbar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg har spist lunch, og støtter ideen om et forumgourmettreff! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=myxWGlmKTzQ <3 <3 <3 Herregud, så evig bra! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Tips til middag idag anywhun? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg har spist lunch, og støtter ideen om et forumgourmettreff! Jeg foreslår vi setter ned en komité som skal drøfte idéen, og finne det mest egnede stedet for et slikt treff. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Tips til middag idag anywhun? Forrett: AspargessuppeHovedrett: Baconsurret kyllingfilet med smørstekt sopp, stuet mais og fløtegratinerte poteter m/hvitløk. Dessert: Sjokoladefondant (Ja, jeg har fått smaken for det for tida) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hopper over forrett. Hopper over sopp, mais og poteter. Barconsurret kyllingfilet med Sjokoladefondant? Høres godt ut. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg har spist lunch, og støtter ideen om et forumgourmettreff! Jeg foreslår vi setter ned en komité som skal drøfte idéen, og finne det mest egnede stedet for et slikt treff. Støttet! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10044760' haha så kult Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Har noen serier som krever gjensyn. Skal jeg starte med Farscape, Stargate, Firefly eller Jericho? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg har et kjønnsorgan som veier 40 pund. pics Han har lagt ut bilde her før. Mulig det var den sensurerte versjonen, dog. Jeg sier ja til mat. Kanskje jeg til og med kan kokkelere litt. Cuz I has skillz. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Firefly. Firefly it is. Tror jeg må laste ned Andromeda igjen også forresten. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Den dagen jeg får meg hentesveis, skal noen få lov til å slå meg hardt! Vær så snill! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Firefly. Firefly it is. Tror jeg må laste ned Andromeda igjen også forresten. The Deep har du vel sett? Tror jeg må på butikken og handle vitaminer. Noen som har en digg blanding av billig frukt til smoothie? Endret 8. september 2010 av Refsa Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Dagen blir alltid bedre med en cola. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Tenkte på noe med mer næring jeg da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 The Deep har du vel sett? Ikke enda, desverre. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Dagen blir alltid bedre med en cola. diabetes også. Merker at i det jeg ditcha sukkeret og gått over til sukkerfrie ting, så begynte jeg å få helt drøye humørsvingninger. Anbefalles ikke. Hvertfall ikke i lengden. True story, brah. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 fuckit. Får vel slepe meg ned på butikken uansett om jeg ikka har krefter eller er i form. Ser sikkert helt jævlig ut også Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Burde laget et gourmet forumtreff. Alle som kommer er ansvarlig for en del av en festmiddag uten like. Jeg er lett med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg