L4r5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Fant du ut hvordan du skulle lage det, Lars? Evt ble de gode? Funnet oppskrift, men ikke kommet så langt enda. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Fant du ut hvordan du skulle lage det, Lars? Evt ble de gode? Funnet oppskrift, men ikke kommet så langt enda. Jeg stiller med kjøkken hvis du tar med oppskrift og godt humør! 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=myxWGlmKTzQ Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Fant du ut hvordan du skulle lage det, Lars? Evt ble de gode? Funnet oppskrift, men ikke kommet så langt enda. Jeg stiller med kjøkken hvis du tar med oppskrift og godt humør! Jeg ga deg pluss fordi jeg satser på at du har en stol og en tallerken til Hagen? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Fant du ut hvordan du skulle lage det, Lars? Evt ble de gode? Funnet oppskrift, men ikke kommet så langt enda. Jeg stiller med kjøkken hvis du tar med oppskrift og godt humør! Jeg ga deg pluss fordi jeg satser på at du har en stol og en tallerken til Hagen? Mi silla y la placa es la silla y la placa! (Min stol og tallerken er din stol og tallerken, med forbehold om grammatiske feil.) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Fant du ut hvordan du skulle lage det, Lars? Evt ble de gode? Funnet oppskrift, men ikke kommet så langt enda. Jeg stiller med kjøkken hvis du tar med oppskrift og godt humør! Kjøkken har jeg. Er bare å komme seg til butikken for å kjøpe ingredienser. Desverre har jeg flytta langt ut i gokk nå og jeg gidder ikke sitte en halvtime på bussen om det er alt jeg skal ha. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Skriv opp ingrediensene her, Lars, så kan vi komme med de! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Skriv opp ingrediensene her, Lars, så kan vi komme med de! Jeg er ikke så dum at jeg gir noen her addressa mi så de kan "komme med ingredienser". Plutselig så får jeg bleieabonnement i posten slik B-real gjorde. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Krapp! Da får jeg finne på et annet sted å sende spamposten min da! Men fondant hadde ikke vært dumt altså... Eller.. Mat i det hele tatt... Ti minutter til lunsj Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Skriv opp ingrediensene her, Lars, så kan vi komme med de! Jeg er ikke så dum at jeg gir noen her addressa mi så de kan "komme med ingredienser". Plutselig så får jeg bleieabonnement i posten slik B-real gjorde. Jeg fikk gratis prøvepakke på dameundertøy en gang i posten. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Skriv opp ingrediensene her, Lars, så kan vi komme med de! Jeg er ikke så dum at jeg gir noen her addressa mi så de kan "komme med ingredienser". Plutselig så får jeg bleieabonnement i posten slik B-real gjorde. Vi sverger på Dottens liv, at vi ikke skal bestille bleier og/eller andre babyprodukter. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg kan ordne rypebryst og elgkjøtt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Burde laget et gourmet forumtreff. Alle som kommer er ansvarlig for en del av en festmiddag uten like. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Burde laget et gourmet forumtreff. Alle som kommer er ansvarlig for en del av en festmiddag uten like. jeg er med! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg har et 40 punds gavekort på vin Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg har et kjønnsorgan som veier 40 pund. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg tar med apetitten. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg har et kjønnsorgan som veier 40 pund. Gir du ut gavekort til det? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg har et kjønnsorgan som veier 40 pund. pics Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Er så usikker på hva jeg skal velge av spill konsoll. Hvordan er en hjemmesnekret pc til 8-10k i forhold til Xbox og Ps3 grafikk messig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg