Datasmurf Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Faen! Her tenkte jeg at jeg var bra, siden det ikke klødde mer og ingen fant ut noe. Så kommer jeg opp på Steinkjer, sover noen timer, og boom, klør igjen! >< Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 kanskje kroppen din har blitt allergisk mot slækking og soving ? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 beklager, jeg er fortsatt i sove modus, jeg hadde tatt to 320mb kort. en jeg prata med nå på msn påstår at man kun får brukt 320mb fra det ene kortet, at det ikke blir 2x 320mb, tar han feil? nja, det blir jo bare 320mb men jeg husker ikke om det er fra det ene kortet eller om det kjører en type "speilet" modus, men du bruker derimot begge kjernene i programmer/spill som støtter det. blir ikke 320mb litt lite til teksturer osv.? hmmm, virkelig usikker på hva jeg skal gjøre, skulle vært en cod mw2 performance test sak jeg kunne tatt(uten å faktisk spille spillet å se forskjell) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Taaaakeee oooon meeeeeee! Beklager, men om jeg gjorde det ville jeg blitt arrestert for barnerov. Å nei, så mye aldersforskjell det er. Det er lov for en 23-åring å ta på 19-åringer altså. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Rasspikk Så utrolig givende innlegg! Taaaakeee oooon meeeeeee! Beklager, men om jeg gjorde det ville jeg blitt arrestert for barnerov. Å nei, så mye aldersforskjell det er. Det er lov for en 23-åring å ta på 19-åringer altså. Komme da, Slimda Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Taaaakeee oooon meeeeeee! Jeg elsker den sangen nesten like mye som jeg elsker dette: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Sorry, men jeg har en date med Hon Da idag. Hoy Re Hon Da er det fulle navnet. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Some other time, then? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Vi får se. Hoy Re Hon Da opptar mye av min fritid. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 jeg fikk ikke final countdown på hjernen Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Never gonna give you up...... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Never gonna give you up...... Feilet, enda en gang. Sikkert fordi jeg sitter og hører på svartmetall på kontoret mitt... Får litt rare blikk. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Never gonna give you up...... never gonna let you down..... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Stemmer på Lars som far Vær forsiktig med hva du ønsker deg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Never gonna give you up...... never gonna let you down..... never gonna run around and desert you.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Dessert? Jeg tar gjerne en sjokoladefondant. :yes_ Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Fant du ut hvordan du skulle lage det, Lars? Evt ble de gode? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Skulle ikke sagt nei takk til en kake, eller sjokoladepudding. Eller karamellpudding... eller iskrem.... eller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg