CrispyBlowfish Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Send meg mat via mail nåå Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Å ikke ha lunsj før klokken elleve når jeg begynner på jobb syv skulle vært forbudt! Skulle heller hatt to lunsjpauser på et kvarter hver enn en på en halvtime. Er vel ingenting i veien for at jeg gjør det heller egentlig, men blir kjedelig å sitte alene og spise. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Å ikke ha lunsj før klokken elleve når jeg begynner på jobb syv skulle vært forbudt! Skulle heller hatt to lunsjpauser på et kvarter hver enn en på en halvtime. Er vel ingenting i veien for at jeg gjør det heller egentlig, men blir kjedelig å sitte alene og spise. Vi har alt for få lunchpauser. 2 Lunch pauser hadde vært perfekt.. eller kanskje 3 blir jo veldig fort sulten etter det ene spisepausen vi har. Endret 8. september 2010 av CrispyBlowfish Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Mitt valg av særemne: Særtrekk i Quentin Tarrantino film! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 I haz toaztz. Men gidder ikke å lage den enda da jeg har fri fram til 20 min over 12. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Shiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet. Clay Davis ftw. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kunne fint tatt med meg to ferdigsmurte baguetter som jeg fikk av hun ene jeg bor med i går.. Tenkte ikke på det Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 uff da :8 blir bare mer og mer sulten av å snakke med mat ._. Vi endrer tema! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg er sulten nå jeg da er vi 2 !! Magen skriker etter mat akk nå mmmMMmmmMmm "frokost" Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Mmmm... kylling baguett med karri Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Straks lunsj her i bygget. C'ya suckers! Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 yay , gikk bort å kjøpte meg boller :3 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Snart lunsj ... tja, en time igjen Lenke til kommentar
pippippip Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Mmmm... kylling baguett med karri *facepalm* Kukost? jaaa Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 why do you facepalm at kyllingbaguett ? Lenke til kommentar
pippippip Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 why do you facepalm at kyllingbaguett ? Fordi du skrev kylling baguett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg