CrispyBlowfish Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 5 sider er da ingenting hvis du har problemer med lite tekst legg inn litt bilder osv. da vettu Har tenkt : D men allikavel , jeg er ikke født for å skrive en så lang rapport ! ( syntes jeg da ._.) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg kjeder meg MEN! Det er god grunn til det... Want fredag og bilen min... Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg kjeder meg MEN! Det er god grunn til det... Want fredag og bilen min... ser den ! skal ta grunnkurs og ta lappen om ikke så uuuutrolig lenge grunnkurset mitt begynner 13sep^^ du er heldig som har bil og sikkert serfikat ! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg sitter og sier til folk at "Jeg kan ikke gjøre dette, fordi det bryter datatilsynets lover". Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg sitter og sier til folk at "Jeg kan ikke gjøre dette, fordi det bryter datatilsynets lover". gjøre hva? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg sitter og sier til folk at "Jeg kan ikke gjøre dette, fordi det bryter datatilsynets lover". Hender jeg sier det også we ar liek broders nao? Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 lolol xD men gjøre hva!? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 lolol xD men gjøre hva!? Hvis de vil at jeg skal legge inn ulovlig programvare osv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hos meg vil de ha tilgang til e-post-kontoer med fullt personlig navn. Det er ikke lov med mindre vedkommende kommer med skriftlig tillatelse. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 hmm , daså ;p Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Det er gøy å jobbe i IT skjønner du. Vi har så mye makt at vi hadde blitt maktsyke av mindre. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Det er gøy å jobbe i IT skjønner du. Vi har så mye makt at vi hadde blitt maktsyke av mindre. hahaha , dere har sånn nazi styre dere.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Det er gøy å jobbe i IT skjønner du. Vi har så mye makt at vi hadde blitt maktsyke av mindre. Jeg forlanger at alle som kommer inn på kontoret kaller meg for GUD! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Det er gøy å jobbe i IT skjønner du. Vi har så mye makt at vi hadde blitt maktsyke av mindre. hahaha , dere har sånn nazi styre dere.. Vi har det, eneste måten å ha kontroll. Folk får ikke installere ting på PC-en uten vår tillatelse, da det fjerner alt av "ting fungerer ikke fordi du installerte et virus?" eller lignende saker. Folk får ikke surfe på videosider og facebook da det stjeler båndbredde og arbeidstid. Mye moro Det er gøy å jobbe i IT skjønner du. Vi har så mye makt at vi hadde blitt maktsyke av mindre. Jeg forlanger at alle som kommer inn på kontoret kaller meg for GUD! Jeg holder meg til at de går ned på kne og pusser skoene mine, men det er meg da. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Var en gang jeg fikk en elev til å handle lunch for meg så skulle jeg ta og fikse maskinen til vedkommende først ( hadde mange maskiner inne samtidig) Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 høres chill ut! det er jo deilig med makt da (a) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg er sulten nå jeg Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg er sulten nå jeg Jeg spiser nå jeg Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg er sulten nå jeg da er vi 2 !! Magen skriker etter mat akk nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg