CrispyBlowfish Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Good morning ! velkommen til enda en interresant samtale Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 *knusekose Bytex* seriøst, jeg er kvalm og sliten, småhoster og har leamus i øyet. Tror kanskje jeg brygger på noe kult. Hvis jeg spyr går jeg hjem fra jobb. Har ikke akkurat det samme, men merker at jeg begynner og bli dårlig selv. Det som er fint med meg er at jeg aldri blir så syk at jeg ikke orker og jobbe Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 *knusekose Bytex* seriøst, jeg er kvalm og sliten, småhoster og har leamus i øyet. Tror kanskje jeg brygger på noe kult. Hvis jeg spyr går jeg hjem fra jobb. Tror ikke det er så lurt å knusekose bytex hvis du brygger på noe. Selv ikke over internet. Men du kan få en airhug av meg, men ikke noe mere. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Ulempen med å jobbe på IKT-bygget fremfor sentralblokken er at luftsirkulasjonen er mye dårligere. Edit: *knusekose mr. A òg* Endret 8. september 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Pøh, hun kan knusekose meg uansett. Jeg trenger det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Ulempen med å jobbe på IKT-bygget fremfor sentralblokken er at luftsirkulasjonen er mye dårligere. Edit: *knusekose mr. A òg* Luftsirkulasjonen er nydelig her ac rett over hodet mitt som blåser deilig kald luft Lenke til kommentar
danielch Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) DE'ER RASKE KARBOHYDRATER!!!!! Endret 8. september 2010 av Runar Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Ulempen med å jobbe på IKT-bygget fremfor sentralblokken er at luftsirkulasjonen er mye dårligere. Edit: *knusekose mr. A òg* Endret 8. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg har ikke sovet i natt... Ditto! Danko Jones og Span er en av de bedre måtene å starte dagen på. Ti og en halv time! Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Umettet fett er bra for kroppen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg spiste en salami igår som var kanskje litt utgått på dato. Har hatt vondt i halsen og en ullen følelse i magen helt siden igår. Curses! Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 æsj.. den er kjip ! Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Er det noen andre som kjeder livet av seg? : D Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Er det noen andre som kjeder livet av seg? : D Egentlig ikke er på jobb det er helt greit. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Er det noen andre som kjeder livet av seg? : D Egentlig ikke er på jobb det er helt greit. hva jobber du som? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Er det noen andre som kjeder livet av seg? : D Egentlig ikke er på jobb det er helt greit. hva jobber du som? IKT lærling på VGS Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Er det noen andre som kjeder livet av seg? : D Egentlig ikke er på jobb det er helt greit. hva jobber du som? IKT lærling på VGS Kult ^^ jeg sitter på skolen og skal skrive om sånn rapport greier om en tur til Trondheim ._. på 5sider !!! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 5 sider er da ingenting hvis du har problemer med lite tekst legg inn litt bilder osv. da vettu Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Fikk nesten ikke sove i natt.. Så jeg sitter ikke her å "kjeder meg", men er trøtt som faen og orker svært lite. Jobber i slow-motion idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg