Gjest medlem-1432 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hadde de ikke sånn ?? Hvor du handler da? På Ultra? Åja, det var sånn ja. Jeg lette etter noe som het "knollpoteter". Tenkte jo at det var noe lignende som de der da. Du har lurt meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Naaaw, tror jeg drar den så langt som å si at jeg er veldig glad i deg Nå blei jeg rørt. Nesten så jeg spør om du blir med på middag med levende lys etterfulgt av oljemassasje når jeg skal inn til sentrum til torsdag/fredag. Men bare nesten. Dama hadde blitt så snurt om jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Gypsy: I'm a trickster. Endret 7. september 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Men bare nesten. Dama hadde blitt så snurt om jeg gjorde det. Det hun ikke vet, har hun ikke vondt av. Men vi kan gjøre det slik: Du tar med Tommy på date, så tar jeg meg av fruen din? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Bilde? Forresten. Det klarer jeg meg uten. Ikke så veldig populært å poste bilder av kjønnsorganer har jeg forstått på moderatorer. Men her er bilde av en helt vanelig model som viser prinsippet: Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Noen her som har prøvd methamfetamin? ( Crystal Meth på engelsk ) Endret 7. september 2010 av Romis Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Naaaw, tror jeg drar den så langt som å si at jeg er veldig glad i deg Nå blei jeg rørt. Nesten så jeg spør om du blir med på middag med levende lys etterfulgt av oljemassasje når jeg skal inn til sentrum til torsdag/fredag. Men bare nesten. Dama hadde blitt så snurt om jeg gjorde det. Er jo ikke alt du trenger å fortelle til dama da, tenk deg hvor koselig vi kunne hatt det da! Men bare nesten. Dama hadde blitt så snurt om jeg gjorde det. Det hun ikke vet, har hun ikke vondt av. Men vi kan gjøre det slik: Du tar med Tommy på date, så tar jeg meg av fruen din? Ey ey, en skikkelig tenker du! Synes dette hørtes ut som en god plan jeg Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Noen her som har prøvd methamfetamin? ( Crystal Meth på engelsk ) Tar det hver søndag klokken 4.20 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Men bare nesten. Dama hadde blitt så snurt om jeg gjorde det. Det hun ikke vet, har hun ikke vondt av. Men vi kan gjøre det slik: Du tar med Tommy på date, så tar jeg meg av fruen din? Fristende. Men jeg står over. Jeg har sagt til dama at om hun skal bortpå noen andre menn så skal jeg være med. Greit at det ikke er FFM, men MFM kan være gøy det også. Noen her som har prøvd methamfetamin? ( Crystal Meth på engelsk ) Ja, hvordan det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Men bare nesten. Dama hadde blitt så snurt om jeg gjorde det. Det hun ikke vet, har hun ikke vondt av. Men vi kan gjøre det slik: Du tar med Tommy på date, så tar jeg meg av fruen din? Litt for sent. Du får begynne med å sende meg bilder på pm Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 De har relativt kort halveringstid så o0m du også har sånne drømmer når du ikke har tatt medisin så tipper jeg det er andre grunner (også). Ja, jeg vet det. Men det hadde jo vært greit å ha noe å skylde på. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg bare lurte på hva crystal meth smaker, og hvordan det påvirker kroppen. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Fristende. Men jeg står over. Jeg har sagt til dama at om hun skal bortpå noen andre menn så skal jeg være med. Greit at det ikke er FFM, men MFM kan være gøy det også. Noen her som har sagt at jeg ikke er med på det da? Endret 7. september 2010 av -Tommy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Smaker nok bittert, som det meste annet gift. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ja, jeg vet det. Men det hadde jo vært greit å ha noe å skylde på. Skyld på at typa di har vært av gårde i lengere tid i et annet og ikke fullt like fredelig land. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Noen her som har prøvd methamfetamin? ( Crystal Meth på engelsk ) Nei, men sitter i skrivende stund på en fin flyt av Hawaiian Baby Woodrose Seeds. mmmm Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Nei, men sitter i skrivende stund på en fin flyt av Hawaiian Baby Woodrose Seeds. mmmm Nå ble jeg missunnelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Noen her som har sagt at jeg ikke er med på det da? Spørsmålet er vel om dama mi er med på det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Nei, men sitter i skrivende stund på en fin flyt av Hawaiian Baby Woodrose Seeds. mmmm Og så deler du ikke med meg? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Fristende. Men jeg står over. Jeg har sagt til dama at om hun skal bortpå noen andre menn så skal jeg være med. Greit at det ikke er FFM, men MFM kan være gøy det også. Tilbudet blir stående ut året, så det er bare å si ifra. Men bare nesten. Dama hadde blitt så snurt om jeg gjorde det. Det hun ikke vet, har hun ikke vondt av. Men vi kan gjøre det slik: Du tar med Tommy på date, så tar jeg meg av fruen din? Litt for sent. Du får begynne med å sende meg bilder på pm Bedre sent enn aldri, eller hva? Før jeg sender bilder må jeg nesten vite om du er over eller under 18 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg