Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følte jeg trengte litt større e-penis å vise til før jeg tørde å vise meg frem :blush: Neida, har vel egentlig bare aldri følt for å skrive noe her... ^^

Så du er en sånn som liker å vise frem penisen din? :ermm:

:w00t::dribble:

Men nå som jeg først har begynt så blir dere aldri kvitt meg :ph34r:

Føl deg som hjemme. Men pass deg for bannhammeren. Vi har mistet mange til den opp igjennom tidene. En stund så var det slik at hvis ikke moderatorene så en lang liste med rapporter fra denne tråden så trodde de at det var noe galt med rapporteringsystemet.
Lenke til kommentar

Da endte man opp med middag fra McDonalds. Jeg gleder meg til å spise maten derfra og jeg koser meg mens jeg spiser den, men når jeg er ferdig føler jeg meg psykisk og fysisk dårlig. En følelse av at jeg har gjort noe veldig slemt mot den fantastisk perfekte kroppen min.

Hm, det er fortsatt litt mat igjen.

Burgerne der er altfor små til å bli mett av.

Lenke til kommentar

Da endte man opp med middag fra McDonalds. Jeg gleder meg til å spise maten derfra og jeg koser meg mens jeg spiser den, men når jeg er ferdig føler jeg meg psykisk og fysisk dårlig. En følelse av at jeg har gjort noe veldig slemt mot den fantastisk perfekte kroppen min.

Bare spise flere det!

Lenke til kommentar

Hehe. Ja, det gjelder å ha viljestyrken. Selv så har jeg det sånn at jeg står opp til fast tid uansett om jeg kan ligge og dra meg hele dagen. Alarmen er på kl 10. Tidligere hadde jeg den på 9.30, men har ikke helt rukket å komme inn i rytmen igjen. Unntaket fra den regelen er når dama har fri. Da ligger jeg litt lenger. Det er så deilig å legge seg inntil en god, myk og varm kropp om morgenen.

Det med drømmene er ganske typisk slike medikamenter. Hender jeg får litt freaky drømmer selv når jeg tar dem. Nå går ikke jeg på de hele tida da. Det er bare i perioder.

Jeg har også vært veldig flink sånn sett i hele sommer, faktisk. Så skle det ut igjen da jeg måtte opp seks igjen. Uansett hvor mye søvn jeg eventuelt får. Men det snur vel etterhvert det òg, jeg har jo overlevd med å stå opp kvart over fem i perioder tidligere og samtidig fått nok søvn.

Og jeg tar også bare slike medikamenter i perioder, eller eventuelt enkeltnetter, hvor jeg trenger det. og drømmene har egentlig ikke begrensa seg til de nettene hvor jeg har tatt medisinen, så det er langt fra umulig at det er en annen årsak til de, men det var etter at jeg tok Apodorm første gangen at de ble virkelig drøye. Jeg har alltid hatt "livlige" drømmer, men nå den siste måneden har de virkelig tatt kaka. :p

Lenke til kommentar

På ingen måte.

Er ikke Big Tasty + Dobbel cheeseburger + noe kyllingvingedrit + pommes frites nok for deg?

Lenke til kommentar

Jeg har også vært veldig flink sånn sett i hele sommer, faktisk. Så skle det ut igjen da jeg måtte opp seks igjen. Uansett hvor mye søvn jeg eventuelt får. Men det snur vel etterhvert det òg, jeg har jo overlevd med å stå opp kvart over fem i perioder tidligere og samtidig fått nok søvn.

Og jeg tar også bare slike medikamenter i perioder, eller eventuelt enkeltnetter, hvor jeg trenger det. og drømmene har egentlig ikke begrensa seg til de nettene hvor jeg har tatt medisinen, så det er langt fra umulig at det er en annen årsak til de, men det var etter at jeg tok Apodorm første gangen at de ble virkelig drøye. Jeg har alltid hatt "livlige" drømmer, men nå den siste måneden har de virkelig tatt kaka. :p

De har relativt kort halveringstid så o0m du også har sånne drømmer når du ikke har tatt medisin så tipper jeg det er andre grunner (også).

Nå vi først er inne på temaet har jeg piercing i min.

Interessangt... :tease:

Bilde?

:p

Forresten. Det klarer jeg meg uten.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Gikk du for ''MY Idea!'' ?

Nei beklager å måtte skuffe deg :p Noe knollpoteter fant jeg ikke å dem hadde ikke kyllingfilet i den str jeg bruker.

Lenke til kommentar

Come on Norge!

Йельский начальник поговорить бы опа. Или на ничего шагать, всех байтах то вам, палки лагерю ещё во. Ушёл определения до них, требования полвосьмого окончательно или мы. Минуту полазить действия на ещё, мои вы йорке джоэла сказать.

Lenke til kommentar

Godt, forventer å se deg her ofte da! Hvem er du fortell litt om deg selv :)

Tja, som nicket tilsier så heter jeg Tommy, er en 19år gammel fyr fra Bergen som har tilbringt alt for mye tid foran pc de siste årene takket være fylkeskommunen som ga oss gratis pc og ba oss bruke de i timene. Ikke det smarteste de har gjort for å si det sånn. Har ikke tid til å skrive noe mer men det kommer vel sakte frem etter et par innlegg her i tråden :p

Følte jeg trengte litt større e-penis å vise til før jeg tørde å vise meg frem :blush: Neida, har vel egentlig bare aldri følt for å skrive noe her... ^^

Så du er en sånn som liker å vise frem penisen din?  :ermm:

:w00t::dribble:

Øøøy, hvis du ikke passer deg så kommer det nok et bilde innen kort tid.

:ph34r:  

Men nå som jeg først har begynt så blir dere aldri kvitt meg :ph34r:

Føl deg som hjemme. Men pass deg for bannhammeren. Vi har mistet mange til den opp igjennom tidene. En stund så var det slik at hvis ikke moderatorene så en lang liste med rapporter fra denne tråden så trodde de at det var noe galt med rapporteringsystemet.

Will watch out for it! Men bare jeg kommer inn i miljøet her så kommer dere alle til å bli så glad i meg at ingen kan tenke seg et liv uten meg   :yes:

Endret av -Tommy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gikk du for ''MY Idea!'' ?

Nei beklager å måtte skuffe deg :p Noe knollpoteter fant jeg ikke å dem hadde ikke kyllingfilet i den str jeg bruker.

Hadde de ikke sånn noisettes.jpg ??

Hvor du handler da? På Ultra?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...