Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da endte man opp med middag fra McDonalds. Jeg gleder meg til å spise maten derfra og jeg koser meg mens jeg spiser den, men når jeg er ferdig føler jeg meg psykisk og fysisk dårlig. En følelse av at jeg har gjort noe veldig slemt mot den fantastisk perfekte kroppen min.

Hm, det er fortsatt litt mat igjen.

Lenke til kommentar

Hvorfor funker ikke zopiclone på meg, da? Alle hyller det jo som noe magisk som knocker deg ut..men jeg ble liggende og stirre på innsida av øyelokkene i 6 timer okkesom. Og hvorfor må man nærmest fremstå som psykolog-fodder for å få noe enkle sovepiller fordi man sliter med å bytte døgnrytme 3 ganger i mnd? (skiftarbeid)

Lenke til kommentar

Merker jeg blir litt baktung av Imovane/zopiclone, men det er bare til jeg kommer igang med noe. Når jeg får tatt meg frokost og morrarøyk og får systemet i gang så går det bra. Blir jeg derimot liggende så kan jeg bli i senga lenge :p

Problemet mitt er at jeg har sååå vanskelig for å først komme opp av senga om det er altfor behagelig. Dårlig med viljestyrke innimellom. Derfor tenkte jeg at om jeg fikk noe som funka på kvelden, men påvirka meg minst mulig om morgenen hadde vært awesome. Men i steden fikk jeg noe som funka dårligere om kvelden og ødelegger meg dagen etter. :fun:

edit: Pluss at drømmene mine har blitt helt sinnsyke etter at jeg fikk de. Kan selvfølgelig være en tilfeldighet.

Hvorfor funker ikke zopiclone på meg, da? Alle hyller det jo som noe magisk som knocker deg ut..men jeg ble liggende og stirre på innsida av øyelokkene i 6 timer okkesom. Og hvorfor må man nærmest fremstå som psykolog-fodder for å få noe enkle sovepiller fordi man sliter med å bytte døgnrytme 3 ganger i mnd? (skiftarbeid)

Det er jo fullstendig individuelt hvordan en reagerer på medisin, uansett type. Hør med legen din om å prøve noe annet? Og jeg har aldri trengt å si noe annet enn at jeg har problemer med å sove i perioder for å få resept.

Men så har jeg flere faktorer som kan være underliggende årsaker til akkurat dét da. :fun:

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Problemet mitt er at jeg har sååå vanskelig for å først komme opp av senga om det er altfor behagelig. Dårlig med viljestyrke innimellom. Derfor tenkte jeg at om jeg fikk noe som funka på kvelden, men påvirka meg minst mulig om morgenen hadde vært awesome. Men i steden fikk jeg noe som funka dårligere om kvelden og ødelegger meg dagen etter. :fun:

edit: Pluss at drømmene mine har blitt helt sinnsyke etter at jeg fikk de. Kan selvfølgelig være en tilfeldighet.

Hehe. Ja, det gjelder å ha viljestyrken. Selv så har jeg det sånn at jeg står opp til fast tid uansett om jeg kan ligge og dra meg hele dagen. Alarmen er på kl 10. Tidligere hadde jeg den på 9.30, men har ikke helt rukket å komme inn i rytmen igjen. Unntaket fra den regelen er når dama har fri. Da ligger jeg litt lenger. Det er så deilig å legge seg inntil en god, myk og varm kropp om morgenen.

Det med drømmene er ganske typisk slike medikamenter. Hender jeg får litt freaky drømmer selv når jeg tar dem. Nå går ikke jeg på de hele tida da. Det er bare i perioder.

Lenke til kommentar

Herlig. Som om jeg ikke hadde nok spillelister fra før av. Har nok alltid plass til en til. 180+ and still counting.

180 spillelister! :ohmy: Synes jeg har for "mange" jeg, med mine 25 ... :p

Tja, det stoppet liksom aldri.. Har kategorisert de godt etter sjanger etc. Så har oversikt. :)

Nå passerer jeg snart 100 ryktepoeng? Jeg gleder meg.

Jeg passerer snart 200. Nuub!

Nei vent, med tanke på hvor mange innlegg vi har, så. Hmm. :blush:

Lenke til kommentar

Okai, føler jeg har vært medlem på diskusjon lenge nok til å bli med blant resten av no-liferene (?) her i DNFK. SÅ HEI! :D

Du trenger ikke ha vært medlem lenger enn det tar deg å finne tråden da. ;)

Bare å sprade inn og anta at man eier tråden så blir man etterhvert godtatt. Det var det jeg gjorde.

Hei, forresten.

Lenke til kommentar

Okai, føler jeg har vært medlem på diskusjon lenge nok til å bli med blant resten av no-liferene (?) her i DNFK. SÅ HEI! :D

Du trenger ikke ha vært medlem lenger enn det tar deg å finne tråden da. ;)

Bare å sprade inn og anta at man eier tråden så blir man etterhvert godtatt. Det var det jeg gjorde.

Hei, forresten.

Følte jeg trengte litt større e-penis å vise til før jeg tørde å vise meg frem :blush: Neida, har vel egentlig bare aldri følt for å skrive noe her... ^^

Men nå som jeg først har begynt så blir dere aldri kvitt meg :ph34r:

Lenke til kommentar

Enten det ellers å blir du tatt livet av våre residente spydige forumjenter, som forlanger å vite akkurat hvem du er og hvor patetisk alt du sier er. Helt til du forsvinner igjen. :)

Det gjelder egentlig bare ikke å la seg skremme vekk. Svare med samme mynt hjelper ofte.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Enten det ellers å blir du tatt livet av våre residente spydige forumjenter, som forlanger å vite akkurat hvem du er og hvor patetisk alt du sier er. Helt til du forsvinner igjen. :)

Haha, ingen kan skremme meg nå som jeg har to innlegg i DNFK!

Det gjelder egentlig bare ikke å la seg skremme vekk. Svare med samme mynt hjelper ofte.

Tar imot alle tips med åpne hender! :whistle:

Synes alle forumbrukere med respekt for seg selv burde ha minimum 1000innlegg i DNFK

Jobber hardt med det nå! :D

Endret av -Tommy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...