Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Nei. Potetknoller høres søtt ut, det gjør ikke potetballer. Off i go to butikken for å se etter potetknoller :D (regner med det er slike pommes frites aktige som man har i ovnen)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Nei. Potetknoller høres søtt ut, det gjør ikke potetballer. Off i go to butikken for å se etter potetknoller :D (regner med det er slike pommes frites aktige som man har i ovnen)

Da heter det Pommes Noisettes ;)

Lenke til kommentar

Ålreit å komme ut til bilen når man skal på jobb, så passer ikke nøkkelen, fordi noen har smadra hele låsen. Dem \ han ikke inn i bilen da riktignok, skal mer til en enn skrutrekker for å komme inn i en Mercedes. 4000,- i egenandel på gjensidige var litt stivt, har forsovit ikke noe langtidsplaner for bilen, så gir faen. fortsatt surt da.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Gypsy di late høne

:!:

Lat kan du vøre sjøl :mad:

MIDDAGSTIPS anyone??

Kyllingnuggets/et eller annet med kylling, tacokjøttboller.. win.

Det fristet faktisk, typisk jeg allerede har vært på butikken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

MIDDAGSTIPS anyone??

Kyllingnuggets/et eller annet med kylling, tacokjøttboller.. win.

Det fristet faktisk, typisk jeg allerede har vært på butikken.

Gikk du for ''MY Idea!'' ?

Lenke til kommentar

Zopiclone funker jo ikke i det hele tatt på meg..Fikk et brett med 10 stk i sommerferien når jeg var i nord-norge og ikke fikk sove på 4 dager. Men jeg tok pilla, og fikk fortsatt ikke sove. Samme i går, jeg la meg stuptrøtt kl 20, og våkna igjen kl 22 og fikk ikke sove igjen. Tok en zopiclone, men sovna ikke da heller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...