Slimda Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Skal sammenligne ei venninne med et dyr/evt gjenstand... Noe med bruk og kast-holdning.. Noen forslag? Altså at hun går lei av gamle ting når det kommer noe nytt og fint? Noen dyr eller lignende jeg kan vise til? Tampong. Underbukser. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Godt å være tidlig hjemme idag Vært i møte i 2 hele dag med ekstra lønn Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 SV vil privatisere?! Hva i helvete har jeg/de røyka nå? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 SV vil privatisere?! Hva i helvete har jeg/de røyka nå? sweet ^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 En på bygget har kjøpt tobakksfrø Lurer på om han greier å få de til å bli noe nå^^ Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hva heter den radiokanelen som hadde sånn opplegg at viss du hadde gjort noe som kunne være vanskelig å fortelle til foreldre, så kunne de hjelpe deg + at du fikk en premie? Akkuratt nå kunne jeg trenge det. Og jeg tror jeg er en sterk kandidat... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hva heter den radiokanelen som hadde sånn opplegg at viss du hadde gjort noe som kunne være vanskelig å fortelle til foreldre, så kunne de hjelpe deg + at du fikk en premie? Akkuratt nå kunne jeg trenge det. Og jeg tror jeg er en sterk kandidat... Pådratt deg aids nå eller? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 JEG VET JEG VET! Ble tatt av politiet for å kjøre på en trimma sykkel når du ikke har førerkortet! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hva heter den radiokanelen som hadde sånn opplegg at viss du hadde gjort noe som kunne være vanskelig å fortelle til foreldre, så kunne de hjelpe deg + at du fikk en premie? Akkuratt nå kunne jeg trenge det. Og jeg tror jeg er en sterk kandidat... Juntafil på P3? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Meeeh... You just dumb... No program for that... Other than: PARADISE HOTEL Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Ja, de på SUSS kan nok hjelpe deg i denne saken Edit: Hva er det egentlig du trenger hjelp til? Å ikke fortelle de? Å fikse deg ny moped siden den ble inndratt? Å forfalske underskrift? Endret 7. september 2010 av Haageen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Skjer med å poste logoen til verdens mest oppkjøpte klubb per dags dato? for de er best.. my fav. team. ALDRI SNAKK OM FOTBALL HER INNE! Det er en ikke-ting på DNFK To ting du aldri prater om her inne: 1. Fotball 2. PUA Kom fra rette nebbet med den fete avataren :!: Som ble kokk for han ikke kunne spille fotball pga. en skade Vær snill med skippy nå, er ikke hans feil at han fant ut at han er homo Endret 7. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ble den inndratt? Trodde du bare presterte å ripe den litt jeg. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Skjer med å poste logoen til verdens mest oppkjøpte klubb per dags dato? for de er best.. my fav. team. ALDRI SNAKK OM FOTBALL HER INNE! Det er en ikke-ting på DNFK To ting du aldri prater om her inne: 1. Fotball 2. PUA Kom fra rette nebbet med den fete avataren Som ble kokk for han ikke kunne spille fotball pga. en skade Vær snill med skippy nå, er ikke hans feil at han fant ut at han er homo Skade? wut? Jeg vet jeg er fotballsupporter selv, men jeg har fått beskjed av folk her inne å holde det i fotballdelen av forumet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Skjer med å poste logoen til verdens mest oppkjøpte klubb per dags dato? for de er best.. my fav. team. ALDRI SNAKK OM FOTBALL HER INNE! Det er en ikke-ting på DNFK To ting du aldri prater om her inne: 1. Fotball 2. PUA er det en regel? Nei. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 MIDDAGSTIPS anyone?? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Å rosenborg, å rosenborg! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Gypsy: Mosaka foreks:) Samebror: Han fikk en skade som gjorde at han ikke kunne fortsette med fotball, han hadde en ganske lovende fremtid innen fotball etter det jeg har forstått. Mikkel: Gå og barber stompen din, så slutter du opp med og rope rosenborg Endret 7. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg lagde kyllingfile med potetknoller(sånne runde vett'u) og wokblanding. Simpelt, lettvindt og godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg