Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hva skjer a , the silence crowd?

Nettopp hjemme fra frisøren og sitter og skriver ut e-poster og andre bevis på at jeg har bestilt en flytur jeg senere avbestilte grunnet sykdom, slik at jeg kan få tilbake 402 kr fra flyselskapet og 548 kr forsikringsselskapet. :p

Alle monner drar osv.

Ooh, og lader opp mobilen min for andre gang siden den ble fulladet klokka 3 i natt.

Batteriet tappes faen så fort. :|

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skjer a , the silence crowd?

Nettopp hjemme fra frisøren og sitter og skriver ut e-poster og andre bevis på at jeg har bestilt en flytur jeg senere avbestilte grunnet sykdom, slik at jeg kan få tilbake 402 kr fra flyselskapet og 548 kr forsikringsselskapet. :p

Alle monner drar osv.

Ooh, og lader opp mobilen min for andre gang siden den ble fulladet klokka 3 i natt.

Batteriet tappes faen så fort. :|

Nice , skal klippe meg snart jeg også : D

Oi o.o blir mobilen din tappa så fort!? ;o

tar et par-3 dager før min sier slutt :p

post-220563-1283853526,1561_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Måtte prøve meg på Firefox 4 beta :) Ser lovende ut :thumbup:

Er litt buggete enda, men likte at de har gjort som Chrome å puttet fanene lengere opp.

Her krasjer Firefox 4 betaen hver gang jeg prøver å logge inn på forumet. Jeg skriver inn brukernavn og passord, trykker "Logg inn" og alt krasjer. Hver gang.

Jeg kan ikke lukke FF utenom Alt+F4 hvis jeg har startet ett spill i ettertid (hjelper heller ikke å lukke spillet).
Lenke til kommentar

Begynner å bli svært irriterende. Mobilen ække ett år gammel engang.

Får vel bare kjøpe meg et nytt. Må ha nye laptop-batterier også. Ingen av laptopene mine har batterikapasitet på mer enn 2-3 timer, og det selv på strømsparer med BT, WiFi, USB etc skrudd av. :S

hmm.. da er det nok på tide med noe nytt ja x)

Lenke til kommentar

Er litt buggete enda, men likte at de har gjort som Chrome å puttet fanene lengere opp.

Her krasjer Firefox 4 betaen hver gang jeg prøver å logge inn på forumet. Jeg skriver inn brukernavn og passord, trykker "Logg inn" og alt krasjer. Hver gang.

Jeg kan ikke lukke FF utenom Alt+F4 hvis jeg har startet ett spill i ettertid (hjelper heller ikke å lukke spillet).

Det er jo tross alt en beta, men likevel.

;)

Lenke til kommentar

Det er jo tross alt en beta, men likevel.

;)

Jeg er for vant til at betaer bare funker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...