Datasmurf Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hva skjer a , the silence crowd? Nettopp hjemme fra frisøren og sitter og skriver ut e-poster og andre bevis på at jeg har bestilt en flytur jeg senere avbestilte grunnet sykdom, slik at jeg kan få tilbake 402 kr fra flyselskapet og 548 kr forsikringsselskapet. Alle monner drar osv. Ooh, og lader opp mobilen min for andre gang siden den ble fulladet klokka 3 i natt. Batteriet tappes faen så fort. :| Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 noen andre som opplever at mic'en på bluetooth headsettet er lavt på HTC Hero / Android generelt? Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hva skjer a , the silence crowd? Nettopp hjemme fra frisøren og sitter og skriver ut e-poster og andre bevis på at jeg har bestilt en flytur jeg senere avbestilte grunnet sykdom, slik at jeg kan få tilbake 402 kr fra flyselskapet og 548 kr forsikringsselskapet. Alle monner drar osv. Ooh, og lader opp mobilen min for andre gang siden den ble fulladet klokka 3 i natt. Batteriet tappes faen så fort. :| Nice , skal klippe meg snart jeg også : D Oi o.o blir mobilen din tappa så fort!? ;o tar et par-3 dager før min sier slutt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Begynner å bli svært irriterende. Mobilen ække ett år gammel engang. Får vel bare kjøpe meg et nytt. Må ha nye laptop-batterier også. Ingen av laptopene mine har batterikapasitet på mer enn 2-3 timer, og det selv på strømsparer med BT, WiFi, USB etc skrudd av. :S Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Sant det, men jeg ender nå alltid opp i dem uansett. Over tid vil du jo vende deg til dem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det sa de om Apple-produkter, det å sitte på i en Audi i 7 år, samt å bli matforgiftet hver gang jeg spiser / drikker noe fra en hvilken som helst McDonald's uansett hvor i verden jeg går. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Måtte prøve meg på Firefox 4 beta Ser lovende ut Er litt buggete enda, men likte at de har gjort som Chrome å puttet fanene lengere opp. Her krasjer Firefox 4 betaen hver gang jeg prøver å logge inn på forumet. Jeg skriver inn brukernavn og passord, trykker "Logg inn" og alt krasjer. Hver gang. Jeg kan ikke lukke FF utenom Alt+F4 hvis jeg har startet ett spill i ettertid (hjelper heller ikke å lukke spillet). Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Begynner å bli svært irriterende. Mobilen ække ett år gammel engang. Får vel bare kjøpe meg et nytt. Må ha nye laptop-batterier også. Ingen av laptopene mine har batterikapasitet på mer enn 2-3 timer, og det selv på strømsparer med BT, WiFi, USB etc skrudd av. :S hmm.. da er det nok på tide med noe nytt ja x) Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hva skjer a , the silence crowd? Kom nettopp på at jeg skulle banke deg ^_^ Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hva skjer a , the silence crowd? Kom nettopp på at jeg skulle banke deg ^_^ prøv deg du din hobbit.. : D jeg har fordelen siden jeg sitter baaak deg og i can punch u... anytime ! Lenke til kommentar
pippippip Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 PIIIIIIIIIP Kake. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Kake var noe vi sa for to år siden. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Snart lunchpause! Skal bli godt! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Måtte prøve meg på Firefox 4 beta Ser lovende ut Er litt buggete enda, men likte at de har gjort som Chrome å puttet fanene lengere opp. Her krasjer Firefox 4 betaen hver gang jeg prøver å logge inn på forumet. Jeg skriver inn brukernavn og passord, trykker "Logg inn" og alt krasjer. Hver gang. Jeg kan ikke lukke FF utenom Alt+F4 hvis jeg har startet ett spill i ettertid (hjelper heller ikke å lukke spillet). Det er jo tross alt en beta, men likevel. Lenke til kommentar
pippippip Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jepp. Burger. Vi liker burger, Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Måtte prøve meg på Firefox 4 beta Ser lovende ut Er litt buggete enda, men likte at de har gjort som Chrome å puttet fanene lengere opp. Her krasjer Firefox 4 betaen hver gang jeg prøver å logge inn på forumet. Jeg skriver inn brukernavn og passord, trykker "Logg inn" og alt krasjer. Hver gang. Jeg kan ikke lukke FF utenom Alt+F4 hvis jeg har startet ett spill i ettertid (hjelper heller ikke å lukke spillet). Det er jo tross alt en beta, men likevel. Jeg er for vant til at betaer bare funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg