CrispyBlowfish Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 “There's no half-singing in the shower, you're either a rock star or an opera diva.” 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ah. Rundstykke, god morgen-yoghurt, appelsinjuice og kaffe. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hva skjer a , the silence crowd? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Syk igjen. Men det gjør faen meg ingenting da jeg ser på TRANSFORMERS!! GO OPTIMUS PRIME!!!!1 bumblebee <3 Devastator! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg er ganske lei av å jobbe, det skjer. Forøvrig gleder jeg meg til å dra i militæret. Så det skjer ikke stort! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hva skjer a , the silence crowd? nerdrager @ nsb.no Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 uff da, hvorfor nsb? ._. er ikke det bare tog ruter? ._. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Her var det stille idag! Hvor er dere? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 uff da, hvorfor nsb? ._. er ikke det bare tog ruter? ._. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073&view=findpost&p=16175761 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10036348 Thats why Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg sitter å ser på Entourage atm og ler meg ihjel av Ari Gold! Han har noen av tidenes beste kommentarer! Haha! Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 uff da, hvorfor nsb? ._. er ikke det bare tog ruter? ._. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073&view=findpost&p=16175761 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10036348 Thats why åjaa , makes sence ;p Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg er sååå lei! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Måtte prøve meg på Firefox 4 beta Ser lovende ut Er litt buggete enda, men likte at de har gjort som Chrome å puttet fanene lengere opp. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Skal på topptur til Galdhøpiggen og Bessegen de neste dagene. Hva burde jeg huske på å ta med? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Vinterklær og piggdekk Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Skal på topptur til Galdhøpiggen og Bessegen de neste dagene. Hva burde jeg huske på å ta med? Ipod/musikk : D Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg er fortsatt skeptisk. Jeg liker generelt ikke høyhus. Jeg jobba i 10. etasje i ett for noen år siden, og det var en interessant opplevelse. Spesielt i den første snestormen i Stavanger på 50 år elns. Veldig gøy å sitte oppi der og svaie med en drøss mennesker som ikke var helt sikre på hva som skjedde. Det er ingen som har sagt at du må være oppe i dem. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Måtte prøve meg på Firefox 4 beta Ser lovende ut Er litt buggete enda, men likte at de har gjort som Chrome å puttet fanene lengere opp. Her krasjer Firefox 4 betaen hver gang jeg prøver å logge inn på forumet. Jeg skriver inn brukernavn og passord, trykker "Logg inn" og alt krasjer. Hver gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg er fortsatt skeptisk. Jeg liker generelt ikke høyhus. Jeg jobba i 10. etasje i ett for noen år siden, og det var en interessant opplevelse. Spesielt i den første snestormen i Stavanger på 50 år elns. Veldig gøy å sitte oppi der og svaie med en drøss mennesker som ikke var helt sikre på hva som skjedde. Det er ingen som har sagt at du må være oppe i dem. Sant det, men jeg ender nå alltid opp i dem uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg