Batnobbit Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Haha Laget mitt også med dårlig samvittoghet. Laget det i en viktig time og ble drittet ut av hele klassen men det var verd det Hva gjør man ikke for kjærligheten ... mmmm... lukter ostesmørbrød Hørtes veldig godt ut, kanskje jeg skal lage et jeg også. Gir jenta korte? Hun skulle vist gå en plass så jeg måtte gi det over msn på webcamera Men da fikk jeg i alle fall se reaksjonen får ellers hadde det bare blitt slik at jeg hadde gitt det til henne og nærmest jogget bort Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 mm.. nå smaker det ostesmørbrød! med et stort glass melk, og litt krydder på brødet! *slafseslafse* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Så hyggelig^^ Jeg venter fortsatt, klokken er ikke 12 enda Hehe gikk forbi blomsterbutikken idag, og den var stappfull av menn med ansikter som lyste av dårlig samvittighet som kjøpte roser. Bare pøs på med tiggende PM-er til så mange brukere så mulig, så skal du se at hilsningene kommer strømmende på. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Så hyggelig^^ Jeg venter fortsatt, klokken er ikke 12 enda Hehe gikk forbi blomsterbutikken idag, og den var stappfull av menn med ansikter som lyste av dårlig samvittighet som kjøpte roser. Bare pøs på med tiggende PM-er til så mange brukere så mulig, så skal du se at hilsningene kommer strømmende på. Snakker du av erfaring? Neitakk, ekte kort er hyggeligere. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Mpf. Denne dagen har slitt meg ut. Jeg tror jeg kryper i sengen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Skal dere kjøpe en bil? Litt nord for Bergen... Ikke askøy vel? Type.. Krokåsfeltet? xD Ser sånn ut. Nei, usikker på stedet, eneste referansepunkt jeg har er Bergen. Inne i en liten pytt på kartet litt til nord Nie er rar da O.o Kilde? Point proven Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Har du hørt noe i dag, Skarstad? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Snakker du av erfaring? Neitakk, ekte kort er hyggeligere. sorry det er ikke ekte men det er tanken som teller. ville egentlig ha lagt et med noe makaroni og glitter men men. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 sorry det er ikke ekte men det er tanken som teller.ville egentlig ha lagt et med noe makaroni og glitter men men. Veldig diskret. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Nååh Det var søtt da. Det er faktisk tanken som teller. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Nååh Det var søtt da. Det er faktisk tanken som teller. Bra at du likte det, ble redd får at det kanskje ble litt teit Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Valentine Hehe perfekt valentines gave. Gi seg selv. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Har du hørt noe i dag, Skarstad? "Sedelighetsforseelse, sedelighetsforseelse!" ): Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Sånn vil jeg ha. Så feks hvis jeg kal i butikken så kan jeg bare binde jenta fast så stikker hun ikke. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 "Sedelighetsforseelse, sedelighetsforseelse!" ): Auda. @Batnobbit: Vær sikker på at du finner ei som er så dum at hun ikke skjønner hvordan hun skal stikke av, da. Nå stikker jeg. Snakkes. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 @Batnobbit: Vær sikker på at du finner ei som er så dum at hun ikke skjønner hvordan hun skal stikke av, da. Jeg finner bare en jente i som bor i byen. sier at det er nyeste mote også vips så stikker hun ikke av. Men stikker også nattinatt. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Hade Kibs:) edit: Og hade Bat! Endret 14. februar 2008 av Aces Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hvordan var maten kexxy? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Urk..fant ut at jeg hadde masse lekser. Noooo... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Velkommen til klubben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg