MrBjoern Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Yay! Her er jeg borte fra internett i to dager, og når jeg kommer tilbake er det helt forandret. Erklærer meg herved avhengig av Forumkaféen. Velkommen Vi er glad i deg også ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Så stor vet jeg ikke, men du er gammel nok til å bestemme selv da. *klappe på hodet* Tihi. Tusentakk ^^ Er alene hjemme til kl 23 idag også. Anders og pekki jobber 200% for tiden. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skal vi lage klubb? =D Oki. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 For å si det enkelt: Det er en grunn til at jeg ikke poster der lenger Ja, det får da være grenser for hvor mange ganger du skal poste det samme bildet. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det som var dritt mer RPP, var jo at jeg var der for å snakke som i SO, ikke for å poste bilder. Derfor har jeg slutta i RPP og begynt her. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jaja, gad så kjedelig vær d var, kaldt og glatt Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hyyyysj, la oss late som. o_ONai. Joe. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er alene hjemme til kl 23 idag også. Anders og pekki jobber 200% for tiden. Så... trenger du selskap? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Tihi. Tusentakk ^^ Er alene hjemme til kl 23 idag også. Anders og pekki jobber 200% for tiden.Håhå. Klarer ikke se for meg Anders klare det. Hvorfor gjør de det? Mye regninger og sånn? Nie: NAI FOR FAN. Gwen Stefani - Cool Endret 9. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 For å si det enkelt: Det er en grunn til at jeg ikke poster der lenger Ja, det får da være grenser for hvor mange ganger du skal poste det samme bildet. Tro meg, det er ikke samme bilde, bare samma vinkel, uttrykk og bakgrunn (: Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) For å si det enkelt: Det er en grunn til at jeg ikke poster der lenger Ja, det får da være grenser for hvor mange ganger du skal poste det samme bildet. Hæ? Jeg har ALDRI postet det sammme bildet. For å si det enkelt: Det er en grunn til at jeg ikke poster der lenger Ja, det får da være grenser for hvor mange ganger du skal poste det samme bildet. Tro meg, det er ikke samme bilde, bare samma vinkel, uttrykk og bakgrunn (: QFT!!11 Endret 9. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Deilig å være student, ikke så mye på skolen da nei Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hæ? Jeg har ALDRI postet det sammme bildet. Neida, og The Departed ligner ikke på Infernal Affairs. np: 0003. Air - [Pocket Symphony #03] One Hell of a Party Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 QFT!!11Klarer ikke se for meg at du scorer damer med sånne uttrykk. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Så... trenger du selskap? Yes please ^^ Håhå. Klarer ikke se for meg Anders klare det. Hvorfor gjør de det? Mye regninger og sånn? De skulker somregel den gamle jobben ^^ Begge har fått seg ny jobb, men må jobbe ferdig oppsigelsestid. De selger støvsugere lolz! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Gah, jeg kjenner det skal bli godt å komme hjem nå... Bare to skoletimer til nå oO Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 De skulker somregel den gamle jobben ^^ Begge har fått seg ny jobb, men må jobbe ferdig oppsigelsestid. De selger støvsugere lolz! Hahahah. Elkjøp eller noe sånt? Jeg har begynt på MC-lappen forresten. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva skjer med navnet på denne tråden om noen måneder? Den gamle forumkaféen? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva skjer med navnet på denne tråden om noen måneder? Den gamle forumkaféen? Kommer alltid til å være ny. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 I know. Me so funneh! Slem, heter det. Nejsda. Det verste er at det er fullstendig ubegrunnet. Hahahaha. Prøver du å innbille oss at du trodde det var et fly først? I phail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg