Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da vet alle hva glimti gjør hvis han blir rik, han leier inn noen til og røre ut O`Boyen :!:

Feil kammerat. ;) For det første er liago mye bedre enn selvblanede greier uansett og for det andre hadde det gått på langt sterkere saker om jeg først var rik og kunne få tak i det jeg ville. Hadde jeg blitt rik hadde jeg også sørget for å bli kjent/berømt og da hadde jeg gjort hva jeg kunne for å endre dette landet en del. Når man er berømt blir man iallefall hørt og det er jo en begynnelse. Ville sagt klart fra i alle medier og aøøe amdre kommunikasjonsmedier her i landet hva jeg mente om:

1) Rettssystemet: Det burde innføres dødsstraff for drap og drapsforsøk! Det burde innføres livstid for svært grove voldssaker og det burde innføres tvangskastraksjoner eller tvangsamputasjon av kjønnsorganet på voldtektsforbrytere! Rett til permisjon og tideligere løslatelse burde fjernes og man burde hatt langt færre goder/rettigheter i fengslet.

2) Forsvaret: Verneplikten burde forsvinne og man burde satse på et profesjonelt forsvar. Både heimvernet, hæren, marinen og flyvåpnet burde rustet kraftig opp.

3) Politiet: Politiet burde droppe å bruke tid og energi små småting og fillesaker som drikking på offentlig sted, spytting eller sneiper på gaten. brudd på bruk av pose når man går tur med hunden ol. Den slags kunne det finnes egne ordensvakter for. Politiet burde tatt seg av ting som gatebråk (skjer bla. alltid på festivaler), bråk på utsteder, slåsskamper ol. Og da burde ikke folk skilles for å så bli snakket til, men bare påsatt håndjern og bli slengt rett inn i en politibil og kjørt til værmeste celle.

4) Stoff: Hasj og marihuana burde bli legalisert, gjerne med type coffeeshops som i Nederland.

5) Utdanningssystemet: Oppfordret elevene til å gå i kraftig maktkamp mot lærerne og sørge for atvmaktsyke lærere som tror de kan handle ustraffet ble en saga blott!

6) Innvandring: Det burde bli strengere krav til innvandring og kriminelle burde bare bli kastet rett ut igjen uansett om det vare fare for deres liv i hjemlandet. Mullah Krekar burde bli utlevert til USA øyeblikkelig!

7) Arkitektur: Norge burde slutte å være så kjedelig og bygge moderne, spennende skyskrapere!

8) Våpen: Folk burde ha rett til å eie og bære på seg våpen slik som i USA!

Dette er bla. noen av tingene jeg ville yttret. Ville nok konsentrert meg om å si mest ang. rettssystemet. Og er du rik og berømt blir du iallefall mye enklere hørt!

Jeg er enig på de fleste punktene her, unntatt nr. 5 og 7.

Jeg er fornøyd med skolen, men det er vel subjektivt antar jeg.

Og jeg liker ikke skyskrapere. Jeg liker små koselige, trehus alà de man finner i gamle Stavanger. Samt staselige villaer og veldig fine hus som de jeg så mange av i Kristiansund. Og kråkeslott. Vi burde hatt flere kråkeslott. Og bygget mer i tre. Mur og stål og glass og alt det der er så kjedelig og hardt og kaldt. Nei, mer tre. Og hamp. Vi bør bruke mer hamp. :D

Men det er i og for seg pga. slike ting som det du har tatt opp som gjør at jeg stemmer DLF. ^^

Lenke til kommentar
2) Forsvaret: Verneplikten burde forsvinne og man burde satse på et profesjonelt forsvar. Både heimvernet, hæren, marinen og flyvåpnet burde rustet kraftig opp.
Hvordan ser du for deg at den kraftige opprustingen av militærvesenet skal finansieres?

Vi drar en Siv Jensen: OLJEFONDET.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...