Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ooh, Netsky er digg. Gleder meg til å komme hjem til musikken min slik at jeg kan høre på Netsky igjen. ^^

Har du noen nye, elektroniske musikktips btw? Eller kan du evt. si meg hvordan det går med den database-saken din?

Netsky er herlig. Jeg lagde en liten Drum and Bass spilleliste her om dagen. Enjoy.

Veeeeldig liten liste da, og når ble Deadmau5 d'n'b? :p Ellers ser det jo ut som om den har pontensiale. Måtte "stjele" noen låter fra deg btw. ;)

Her er forøvrig min Drum & bass og Dubstep -liste. Noen får si ifra hvis jeg har puttet inn noe "non-d'n'b/dubstep".

Lenke til kommentar

Veeeeldig liten liste da, og når ble Deadmau5 d'n'b? :p Ellers ser det jo ut som om den har pontensiale. Måtte "stjele" noen låter fra deg btw. ;)

He he, ja den er ikke veldig stor. Hadde nesten ikke hørt Drum and Bass før noen uker siden. Nei, Deadmau5 er vel ikke d'n'b. :wee:

Her er forøvrig min Drum & bass og Dubstep -liste. Noen får si ifra hvis jeg har puttet inn noe "non-d'n'b/dubstep".

Herlig. Som om jeg ikke hadde nok spillelister fra før av. Har nok alltid plass til en til. 180+ and still counting.

Lenke til kommentar

Du vet du har gjort en god jobb med støvsuginga av stua, når du samtidig tok gangen, kjøkkenet, badet, trappen opp og trappen ned, samt støvsugde lister, dørstokker, kontakter, bar bort tunge møbler og rulla sammen tepper og drepte mange kolonier med hybelkaniner, -hester og -dinosaurer.

At du til slutt ikke ser hva du gjør fordi temperaturen har steget med 15-20 grader og svetten og snørret dekker ansiktet og kroppen din totalt, er bare et pluss, og vitner om at man har vært flink! :D

Og nå skal jeg kose meg med "Upperdog" sammen med mamma.

Ingenting som å se gamle venner i Adams drakt. :wee:

Lenke til kommentar

He he, ja den er ikke veldig stor. Hadde nesten ikke hørt Drum and Bass før noen uker siden. Nei, Deadmau5 er vel ikke d'n'b. :wee:

Deadmau5 produserer progressive house han ... Ikke la deg forvirre av at det er Pendulum sin vokalist som synger i "Ghost s'n' stuff". :p

Herlig. Som om jeg ikke hadde nok spillelister fra før av. Har nok alltid plass til en til. 180+ and still counting.

180 spillelister! :ohmy: Synes jeg har for "mange" jeg, med mine 25 ... :p

Lenke til kommentar

Har sett på "George W. Bush - Anyone can grow up to be president" og om det ikke skal mer til burde jeg danne et parti, fått makten her i Norge og fått ting til å skje...

Da vet alle hva glimti gjør hvis han blir rik, han leier inn noen til og røre ut O`Boyen :!:

Feil kammerat. ;) For det første er liago mye bedre enn selvblanede greier uansett og for det andre hadde det gått på langt sterkere saker om jeg først var rik og kunne få tak i det jeg ville. Hadde jeg blitt rik hadde jeg også sørget for å bli kjent/berømt og da hadde jeg gjort hva jeg kunne for å endre dette landet en del. Når man er berømt blir man iallefall hørt og det er jo en begynnelse. Ville sagt klart fra i alle medier og aøøe amdre kommunikasjonsmedier her i landet hva jeg mente om:

1) Rettssystemet: Det burde innføres dødsstraff for drap og drapsforsøk! Det burde innføres livstid for svært grove voldssaker og det burde innføres tvangskastraksjoner eller tvangsamputasjon av kjønnsorganet på voldtektsforbrytere! Rett til permisjon og tideligere løslatelse burde fjernes og man burde hatt langt færre goder/rettigheter i fengslet.

2) Forsvaret: Verneplikten burde forsvinne og man burde satse på et profesjonelt forsvar. Både heimvernet, hæren, marinen og flyvåpnet burde rustet kraftig opp.

3) Politiet: Politiet burde droppe å bruke tid og energi små småting og fillesaker som drikking på offentlig sted, spytting eller sneiper på gaten. brudd på bruk av pose når man går tur med hunden ol. Den slags kunne det finnes egne ordensvakter for. Politiet burde tatt seg av ting som gatebråk (skjer bla. alltid på festivaler), bråk på utsteder, slåsskamper ol. Og da burde ikke folk skilles for å så bli snakket til, men bare påsatt håndjern og bli slengt rett inn i en politibil og kjørt til værmeste celle.

4) Stoff: Hasj og marihuana burde bli legalisert, gjerne med type coffeeshops som i Nederland.

5) Utdanningssystemet: Oppfordret elevene til å gå i kraftig maktkamp mot lærerne og sørge for atvmaktsyke lærere som tror de kan handle ustraffet ble en saga blott!

6) Innvandring: Det burde bli strengere krav til innvandring og kriminelle burde bare bli kastet rett ut igjen uansett om det vare fare for deres liv i hjemlandet. Mullah Krekar burde bli utlevert til USA øyeblikkelig!

7) Arkitektur: Norge burde slutte å være så kjedelig og bygge moderne, spennende skyskrapere!

8) Våpen: Folk burde ha rett til å eie og bære på seg våpen slik som i USA!

Dette er bla. noen av tingene jeg ville yttret. Ville nok konsentrert meg om å si mest ang. rettssystemet. Og er du rik og berømt blir du iallefall mye enklere hørt!

Dette er jo iallefall begynnelsen på et partiprogram.

Lenke til kommentar

Hva har du å innvende?

Du må få med hva de forskjellige punktene innebærer. Hva mener du med at forsvaret bør rustes opp? Vil dette si nye innkjøp? Og hva slags innkjøp?

Og hva med det om å bære våpen? De skiller veldig fra stat til stat der også. Hvilken linje bør man legge seg på?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...