Aleks Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Toast?!!! Du skal da ha en sandwich?!! Var det jeg også tenkte på faktisk. Får be om det neste gang. Også skal de smake en bit av den først! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Toast?!!! Du skal da ha en sandwich?!! Var det jeg også tenkte på faktisk. Får be om det neste gang. Også skal de smake en bit av den først! viss de er flinke med hygienen og det er lenge siden tante rød var på besøk så er det vel ikke så ille, med mindre de putter den i 2ern!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Toast?!!! Du skal da ha en sandwich?!! Går ikke å ha sandwich med to jenter. Man må være to gutter og en jente for det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hei L4r5 Hey, hey, hey Cryflopp. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Toast?!!! Du skal da ha en sandwich?!! Går ikke å ha sandwich med to jenter. Man må være to gutter og en jente for det. Det går med visse verktøy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Toast?!!! Du skal da ha en sandwich?!! Går ikke å ha sandwich med to jenter. Man må være to gutter og en jente for det. Det går med visse verktøy Okay, da. Men det blir jo litt juks da. Det blir ikke ekte sandwich. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 arg gikk glipp av norges rikeste Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 yo, å god kveld! Noen som veit om man mister noe av kvaliteten av å konverte til avi fra mp4 fil ? Dette er altså råfiler som skal konverteres til avi. Mister jeg noe kvalitet tru ? Disse avi filene skal da rett etterpå ut på dvd plate. Eller er det annet format som holdet kvaliteten bedre en avi ? wmv ? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) kante læsa kante læsa, kante læsa mitt pokerænsikt http://www.youtube.com/watch?v=D5ZJY95qzwY&feature=channel Endret 6. september 2010 av Nstin Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Fuck! Driver med lekser her, og kommer ikke på ett ord jeg trenger: Hva heter det når man bare bryr seg om penger, plastikk, saker og ting, og ikke personligheter og følelser? Et eller annet på M- og slutter på -isme, eller noe? M...isme? Hjelp! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 materialisme ? JA! Takk! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 No problem, ville dog sjekket om det er riktig skrevet :!: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 yo, å god kveld! Noen som veit om man mister noe av kvaliteten av å konverte til avi fra mp4 fil ? Dette er altså råfiler som skal konverteres til avi. Mister jeg noe kvalitet tru ? Disse avi filene skal da rett etterpå ut på dvd plate. Eller er det annet format som holdet kvaliteten bedre en avi ? wmv ? Det avhenger helt av hvilke kodeker du skal bruke, MP4 og AVI er begge bare containerformater. Huffyuv er en god kodek for tapsfri transkoding som er kompatibel med AVI. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hvordan ser man om en muslim har sneket seg inn i himmelen?? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Tyren,Væren, Løven og Steinbukken er halalslaktet. Skytten likvidert. Vekten stjålet. Jomfruen og Tvillingene er voldtatt, og Karlsvogna mangler fire felger ) 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hahahaha. Uff, slemt mikkel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg