Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sameboe, å kalle noen av produktene hos Pepsi-co for oppvaskvan, er for snilt. Er du skap-Pepsi-fan kanskje?

Kan kun kalles gammelt dovann, hvor Pepsi Max tar prisen som Djevelens eget, gamle dassvann!

Jeg er 100% enig med deg :) Men jeg kan jo ikke drive med for sterk rasisme for pepsifans innpå her, da kan jeg jo bli bannet.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet, er det fortsatt lovlig, men det kreves resept for å få kjøpt det, og jeg tror at om snuten stopper deg med det, så krever de resept også.

Kan hende jeg tar feil da. Bare innbiller meg at det var sånn sist jeg sjekka reglene rundt det.

Skjønt, det er noen år siden nå. For alt jeg vet, er det ikke lenger lov å ha med seg 7 enheter meskalin inn i Norge fra utlandet lenger heller.

Eller var det 7 meskalin-innholdige planter / kaktuser? Nuvel, det er vel uansett ikke relevant.

Sameboe, å kalle noen av produktene hos Pepsi-co for oppvaskvan, er for snilt. Er du skap-Pepsi-fan kanskje?

Kan kun kalles gammelt dovann, hvor Pepsi Max tar prisen som Djevelens eget, gamle dassvann!

Jeg er 100% enig med deg :) Men jeg kan jo ikke drive med for sterk rasisme for pepsifans innpå her, da kan jeg jo bli bannet.

Pff! Klart du kan! Jeg har gjort det i årevis!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

2 førsteklassejenter kom nettopp inn på rommet mitt og gav meg en toast de lagde. I can has rezpect? :cool:

Or enemies. De har sikekrt puttet noe gøy på den :)

Lenke til kommentar

2 førsteklassejenter kom nettopp inn på rommet mitt og gav meg en toast de lagde. I can has rezpect? :cool:

Or enemies. De har sikekrt puttet noe gøy på den :)

Smakte omnom hvertfall. Finner det nok ut etterhvert om det var noe lumskt med den. Burde vel egentlig ha åpnet den :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...