Xanman Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Cola er den overlegne bruskongen, bortsett fra CB julebrus. Tradisjonen tro kommer forresten julen tidlig, også i år! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hvor faen er tetris-spillet til amobil? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 2 førsteklassejenter kom nettopp inn på rommet mitt og gav meg en toast de lagde. I can has rezpect? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg og pappa er i lokal avisa :!: http://www.f-b.no/nyheter/vet-du-hvem-som-flyr-her-1.5599631 Selv om det er på nettet Det er mest sansynlig meg som sitter der, men pappa skrev Eirik (kammerat som er temlig opptatt av fly, som fikk være med en liten tur samme dagen) fordi han skulle være hyggelig Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Joda, står valget mellom cola og pepsi så er jeg ikke uenig i at cola er best. Men konseptet pepsi raw er ikke ille, og det hadde gjort seg med et lignende motstykke fra cola. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hva er det som er nytt med denne typen da? En sunnere type sukker eller noe? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 ingen kunstige ingredienser. Fargestoffer, konserveringsmidler, surehetsregulerende midler osv Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 http://www.youtube.c...h?v=MMKIl-TKN04 Wow, denne må jeg se! Sterk trailer! Har planer om å se den der så snart en får tid jau. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Sameboe, å kalle noen av produktene hos Pepsi-co for oppvaskvan, er for snilt. Er du skap-Pepsi-fan kanskje? Kan kun kalles gammelt dovann, hvor Pepsi Max tar prisen som Djevelens eget, gamle dassvann! Jeg er 100% enig med deg Men jeg kan jo ikke drive med for sterk rasisme for pepsifans innpå her, da kan jeg jo bli bannet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Er Salvia divinorum lov i Norge? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Er Salvia divinorum lov i Norge? tviler da det psykoaktiv urt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Så vidt jeg vet, er det fortsatt lovlig, men det kreves resept for å få kjøpt det, og jeg tror at om snuten stopper deg med det, så krever de resept også. Kan hende jeg tar feil da. Bare innbiller meg at det var sånn sist jeg sjekka reglene rundt det. Skjønt, det er noen år siden nå. For alt jeg vet, er det ikke lenger lov å ha med seg 7 enheter meskalin inn i Norge fra utlandet lenger heller. Eller var det 7 meskalin-innholdige planter / kaktuser? Nuvel, det er vel uansett ikke relevant. Sameboe, å kalle noen av produktene hos Pepsi-co for oppvaskvan, er for snilt. Er du skap-Pepsi-fan kanskje? Kan kun kalles gammelt dovann, hvor Pepsi Max tar prisen som Djevelens eget, gamle dassvann! Jeg er 100% enig med deg Men jeg kan jo ikke drive med for sterk rasisme for pepsifans innpå her, da kan jeg jo bli bannet. Pff! Klart du kan! Jeg har gjort det i årevis! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hva er det som er nytt med denne typen da? En sunnere type sukker eller noe? at de kan ta like mye betalt for noe som smaker dritt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hva er det som er nytt med denne typen da? En sunnere type sukker eller noe? at de kan ta like mye betalt for noe som smaker dritt Sånn som Grandiosaen uten paprika koster mer enn den med paprika Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 2 førsteklassejenter kom nettopp inn på rommet mitt og gav meg en toast de lagde. I can has rezpect? Or enemies. De har sikekrt puttet noe gøy på den Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) eller hatt den et "gøy" sted Endret 6. september 2010 av Balli Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 2 førsteklassejenter kom nettopp inn på rommet mitt og gav meg en toast de lagde. I can has rezpect? null rezpect før du får begge i senga med deg Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 2 førsteklassejenter kom nettopp inn på rommet mitt og gav meg en toast de lagde. I can has rezpect? Or enemies. De har sikekrt puttet noe gøy på den Smakte omnom hvertfall. Finner det nok ut etterhvert om det var noe lumskt med den. Burde vel egentlig ha åpnet den Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Toast?!!! Du skal da ha en sandwich?!! Endret 6. september 2010 av Sebbe 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Er Salvia divinorum lov i Norge? Ikke ulovlig, men det blir stoppet i tollen og beslaglagt da det er klassifisert som et legemiddel man trenger respet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg