Sameboe Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Pepsi Raw var bare raw-fæl (tok du'n?) Syns det smakte som en dårlig blandet cola-drink av et eller annet slag. Pepsi Raw smaker utvannet cola... rett og slett ille Jeg har vært på Freia idag, luktet sjokolade over hele plassen! Nice Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Cola blandet med oppvaskvann? 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Lurer på å kjøre meg en liten langtur når jeg får nybilen ... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Cola blandet med oppvaskvann? Pepsi i det hele tatt er jo oppvaskvann, så ja Lurer på å kjøre meg en liten langtur når jeg får nybilen ... Fett, kaffen står klar 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 greit da smurf. stakar :o om du baserer hybellivet på internettkapasiteten, Jann - Ove så¨har du ikke helt forstått det. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 smurte meg inn med dere her i DNFK. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Ble overrasket jeg også, forventet en smak av utvannet cola. EDIT: Men jeg syns ikke den smakte det Endret 6. september 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg kommer til å sove dårlig denne uka ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Sameboe, å kalle noen av produktene hos Pepsi-co for oppvaskvan, er for snilt. Er du skap-Pepsi-fan kanskje? Kan kun kalles gammelt dovann, hvor Pepsi Max tar prisen som Djevelens eget, gamle dassvann! 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 smurte meg inn med Svelemoe her i DNFK. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 djevelens dassvann <3 wait w00t ?!?! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 "Renato Carosone - Tu vuò fa l'Americano" Faen, for en herlig sang dette er! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) (...) å kalle noen av produktene hos Pepsi-co for oppvaskvan, er for snilt. (...) Enig der. Det er like trasig hver gang man spiser ute en plass å bestiller cola hvorpå servritrisen klistrer på seg et trollface og sier: "vi har bare pepsi..". Endret 6. september 2010 av fargoth Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 smurte meg inn med Gypsy her i DNFK. Lolwut Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ja, jeg vet. Eller når de ikke engang sier fra, bare gir deg en pepsiflaske og et glass. Jeg sender det alltid tilbake og bestiller vann i stedet. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Cola slår klart Pepsi, men pepsi er ikke SÅ ille. Men jeg tar bare pepsi når det er det eneste alternativet Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Håper at befolkningen ellers ikke reflekterer deres mening om pepsi raw. Naturlig og ren smak, uten at det blir for kjedelig. Ikke i nærheten av så mye sukkersmak som vanlig pepsi/cola, og ingen subtile ekle smaker av kunstige søtningsmidler. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=MMKIl-TKN04 Wow, denne må jeg se! Sterk trailer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg