Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jonas, har du noe tro på Numusic? ^^

Hmm, aner ikke, hørt om veldig lite av det som spiller der. Det eneste jeg veit er at jeg, i hodet mitt, har sex med musikken til Netsky. Fine Netsky :love:

Uggh, det suger å ha anlegg og all fysisk musikk plassert på et lager. Per nå sitter jeg og hører på musikk i mono via en Tivoli-sak med linjeinngang. Headsettet ble ødelagt for et par uker siden, og må loddes. Loddebolt og utstyr står på samme lager som resten av tingene mine. JEG TRENGER MITT EGET STED ASAP.

edit: Petter: Selvfølgelig. Har ingen ide om hvor det kommer fra :'D

Endret av cvłñ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ooh, Netsky er digg. Gleder meg til å komme hjem til musikken min slik at jeg kan høre på Netsky igjen. ^^

Har du noen nye, elektroniske musikktips btw? Eller kan du evt. si meg hvordan det går med den database-saken din?

Netsky er herlig. Jeg lagde en liten Drum and Bass spilleliste her om dagen. Enjoy.

Lenke til kommentar

Har du bare èn som du bruker i 2 uker også vasker den og tar den på igjen?

Noe sånt ja. :p

Nei, jeg har flere, men jeg har én favoritt som ikke kan vaskes i maskin, kun for hand og jeg har ikke balje eller stamp, eller engang propp til vasken på badet (ikke at jeg ville lagt noe som helst oppi den vasken uansett, uavhengig av hvor mange ganger jeg har vasket den, visse flekker og merker går aldri bort! :|), så da vasker jeg den hver gang jeg tar den med hjem, som er sånn ca én gang i måneden. :p

Bruker den riktignok ikke hver dag, bare kanskje 4-5 ganger per måned, det er et av mine favoritt-slaskeplagg, sammen med ei hullete joggebukse, ei treningsjakke jeg fikk da jeg gikk i første klasse (passer merkelig nok enda :S ) og en Reebook-caps jeg har hatt enda lenger enn det. :p

Lenke til kommentar

Huff. Hybellivet er trasig. Det er jo direkte kjedelig!

Nettet fungerer kun om jeg sitter i rett hjørne i rett rom. Og selv med fungerende nett er det trasig å sitte med en 10" laptop istedet for 30"-eren som står hjemme.

TV-seriene må vente til jeg er hjemme, kan ikke laste ned med dette nettet, og gidder ikke allikevel med en 10" laptop.

Konseptet treg start i første semester gjør at det er lite saklig å gjøre...

"bare" 4 semester igjen. Det kunne jo vært værre ermm.gif

---

Ble litt overrasket av Pepsi Raw btw. Flere som har prøvd den?

Lenke til kommentar

du er litt hypokonder bare :)

Ser dette

IMG_0879.jpg

hypokonder ut?

Kan love deg at de ble veldig mye verre og etter hvert dekte de armer og bein på meg. Jeg har mange fine arr nå. :)

Jeg gikk på en pillecocktail som inneholdt kortisontabletter, kraftig allergimedisin, sovetabletter og tabletter mot magesår, samt smurte meg inn med klissete Aloe Gel, råd fra 4 leger og 5 legesekretærer, samt dere her i DNFK.

Det klødde som faen, samt brant og det var jævlig å være påkledd, dusje og å ligge / sitte / stå generelt.

Og legene aner ikke hva det var. For det var ikke vanlig elveblest, mtp. at utslettet var hardere enn elveblest vanligvis er, det ble vurdert skabb, men mtp. at jeg ikke har hatt noe fysisk kontakt med verken mennesker eller dyr på flere uker, samt ikke hadde noe utslett e.l. mellom fingrene, rundt / på kjønnsorgan, rektum og brystvortene, samt ingen andre av symptomene ved skabb, så fant jeg (mamma mener fortsatt at det er det da) fort ut at det ikke var det.

Lenke til kommentar

Pepsi Raw var bare raw-fæl (tok du'n?)

Syns det smakte som en dårlig blandet cola-drink av et eller annet slag. Minnet om sprite med en gang også den merkelige bismaken jeg ikke klarer å plassere..som feilblandet rom+cola.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...