Nstin Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kjennes ut som om jeg har aids i halsen og lungene. Hva har du røyka nå? Bananskall? Gymsokker? Ullsokker? jeg har faktisk røyka gymsokka mine før Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Åja, du er en sånn kar som flyr rundt og skal ha klem og massere skuldrene til alle jentene du kjenner, og de bare lar deg gjøre det fordi de syns synd på deg, men egentlig syns det er ekkelt? (Lillesøster kjenner en sånn som er litt slitsom) De gjorde det ikke Men det var for å holde henne tilbake mens noen andre pakka ei annen inn i plastfolie. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 De røyka sokker i det christopher schau-programmet på P3 engang. Han som røyka ble ganske dårlig, fordi det er masse plastfibre i sokkene som gir giftige avgasser. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 aleks: alle som vet hva du bruker hendene dine til vil såklart ikke ha de på seg De vet det ikke da Og det heter hva jeg brukte hendene mine til! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 De røyka sokker i det christopher schau-programmet på P3 engang. Han som røyka ble ganske dårlig, fordi det er masse plastfibre i sokkene som gir giftige avgasser. Derfor du skal bruke ullsokker! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Er kløen over og formen bedre Datasmurf? Den er så. Fortsatt fort sliten, merka det da jeg var ute og gikk tur i dag, men regner med å være tilbake i form i løpet av uka. Godt å høre. Kløe og slitsomhet tar ikke knekken på oss forumgutta. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 aleks: alle som vet hva du bruker hendene dine til vil såklart ikke ha de på seg De vet det ikke da Og det heter hva jeg brukte hendene mine til! Ja, brukte når du har gjort noe...men du bruker de til noe Siden du ikke har sluttet med det Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 aleks: alle som vet hva du bruker hendene dine til vil såklart ikke ha de på seg De vet det ikke da Og det heter hva jeg brukte hendene mine til! Ja, brukte når du har gjort noe...men du bruker de til noe Siden du ikke har sluttet med det Jeg har sluttet med det. Siste jeg gjorde som var noe lignende var å holde en kamerat nede idag, mens noen tok han med skaftet til en treøks. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Og det der sa alt egentlig Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Sukk. Jeg stakk ut jeg. Jeg er en mistforstått forumbruker. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 I rompa? Der tar man kun jentene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Lagde jeg dårlig stemning eller noe? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 A boombox can change the world! 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 *Danse vekk den dårlige stemmningen* Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 A boombox can change the world! You gotta know your limits with the boombox caps lock. Ok, ikkje caps lock, men you catch my drift. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 En boombox can også brukes som drapsvåpen. Med riktig kassett. http://www.youtube.com/watch?v=8aJjMOy-Ops Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 A boombox can change the world! You gotta know your limits with the boombox caps lock. Ok, ikkje caps lock, men you catch my drift. Ekstrem overdrevenhet var på sin plass nå, siden Aleks drepte cafeen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jonas, har du noe tro på Numusic? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg