Cortinarius rubellus Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Side Brok Beste (og nesten einaste) musikken frå Ørsta. Og musikklæraren vår blir "tatt på brøda" i ein av musikkvideoane deira Jeg gikk på ungdomsskolen i Ørsta samt siste året på barneskolen der :!: For en plass..... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Jeg gikk på ungdomsskolen i Ørsta samt siste året på barneskolen der :!: For en plass..... Me er litt spesielle ja Petter: Dr. Pepper er berre godt på boks, smakar heilt flatt og kjedelig på flaske. Endret 6. september 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 :!: bokstavlig talt ja Petter: Pepper det der Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=mx0Txi5w0RQ Blir ikke det samme uten rapperne..lurer på hvem han har med seg dit, da. Edit: Selve medleyen starter rundt 1:30 og grandmaster flash dj'r. Endret 6. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Er jeg merkelig fordi jeg vil komme meg til Ørsta? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg gikk på ungdomsskolen i Ørsta samt siste året på barneskolen der :!: For en plass..... Me er litt spesielle ja Petter: Dr. Pepper er berre godt på boks, smakar heilt flatt og kjedelig på flaske. importboksene er best ja, men de koster 27kr pr stk og ei flaske koster 14 så valget er ikke så vanskelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kvalitet koster. Kjøp import! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Petter: Pepper det der Ja, lurte litt på den jeg også. Pepper er da noe helt annet. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Eg må på svenskehandel (Ålesund, mitt Sverige) for å få tak i flaske, og dei har boks for 20 kr på eurospar her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Eg må på svenskehandel (Ålesund, mitt Sverige) for å få tak i flaske, og dei har boks for 20 kr på eurospar her. Hvis Ålesund er ditt Sverige, så er Molde mitt Danmark. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Petter: Pepper det der Ja, lurte litt på den jeg også. Pepper er da noe helt annet. Så snakker vi ikke alltid om ting som er gøy, men pepper jeg kan ha på jobb denne gangen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kjennes ut som om jeg har aids i halsen og lungene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det er sikkert atomkreft. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kjennes ut som om jeg har aids i halsen og lungene. Hva har du røyka nå? Bananskall? Gymsokker? Ullsokker? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Har du røyka førstiss jenter? Det er jo ganske heavy, maaaaaaan. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Yeah Neida. Prøvde bare å gi de svette klemmer. Av en eller annen grunn så ville de ikke. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Petter: Pepper det der Ja, lurte litt på den jeg også. Pepper er da noe helt annet. Så snakker vi ikke alltid om ting som er gøy, men pepper jeg kan ha på jobb denne gangen Sant det, hvis du skal ha et kjedelig liv vanlig a4-liv...drikk Pepper :!: aleks: alle som vet hva du bruker hendene dine til vil såklart ikke ha de på seg Endret 6. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Åja, du er en sånn kar som flyr rundt og skal ha klem og massere skuldrene til alle jentene du kjenner, og de bare lar deg gjøre det fordi de syns synd på deg, men egentlig syns det er ekkelt? (Lillesøster kjenner en sånn som er litt slitsom) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg