Bytex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kommer ikke på noen byer som starter på A engang,jeg. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Havers, kom deg over fjellet for engangs skyld. Skal vise deg A-town fra sin beste side, jeg! Når jeg får lappen Jeg joiner, og jeg får lappen før Eivind! Selv om jeg ikke aner hvem du er *poke* Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Austbygda kanskje Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Skjer det noe morsomt i Norge i helgen? Events, ellernoe? Kosekveld med jentene? I wish http://www.facebook....75132998&ref=ts Litt mange da Hele poenget! Det er liksom en dårlig versjon av kate's birthday party. FYI så er jeg ikke med i gruppen, har bare blitt invitert ørten ganger. var artikkel om det i fvn, er vennene hennes som har gjort det om til Kate's birthday party Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Alta, Askim, Asker, Arendal, Alvdal? 5 kjappe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Alvdal er jo tåpelig lite da. Fortjener ikke noe i nærheten av "A-town". Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Stikker og mekker hjemmelagde hamburgere jeg da Må smiske litt med foreldrene for å få lov til ting vett Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Asker er vel ikke en by? Er jo bare en gate med noen butikker i+trekanten..og en togstasjon. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Er vel strengt talt en by det? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Alvdal? Bikkja til svogeren (? Kjæresten til søstera mi) min er derfra. Det samme gjelder ætten til eksen min! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Regnes ikke som by før det er minst 4 kebabsjapper innen en kilometer. Og det er ikke EN i asker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 "kebabsjapper" er jo ikke akkurat et kvalitetsstempel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hvorfor det? Har ikke hørt om et eneste band bortsett fra Datarock, og det er kjedelig. Du nei, men jeg har hørt om flere av dem, og har sett Lee "Scratch" Perry før og likte det ganske godt og ser ham gjerne igjen. ^^ Sånn ellers trekker Annie (selv om det bare er DJ-set, jenta er kul, det holder i massevis), Ost & Kjex, Bugge Wesseltoft, Skatebård (fra Side Brok om jeg ikke husker helt feil), Mikal Tellè (også et DJ-set, men interessant none the less) og Grandmaster Flash frister utrolig mye. Og så er det digg å sjekke ut ny, elektronisk musikk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Er kløen over og formen bedre Datasmurf? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Hvordan lager man en god sjokoladefoundant? (spellcheck?) edit: Nvm. Googla det. Endret 6. september 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Åja Grandmaster Flash kommer..i rullestol? Han hopper vel ikke rundt og MC'er så mye på sine gamle dager? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hvordan lager man en god sjokoladefoundant? (spellcheck?) edit: Nvm. Googla det. http://www.matprat.no/artikkel.aspx?artid=13368 Sånn? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Side Brok Beste (og nesten einaste) musikken frå Ørsta. Og musikklæraren vår blir "tatt på brøda" i ein av musikkvideoane deira Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ha-ha, hvilken av videoene? Jeg husker jeg var så hekta på de da de kom. Rap på "nynorsk" og greier. Kjøpte i alle fall én CD, og muligens en EP eller singel også. ^^ Er kløen over og formen bedre Datasmurf? Den er så. Fortsatt fort sliten, merka det da jeg var ute og gikk tur i dag, men regner med å være tilbake i form i løpet av uka. Bytex, god knows. Jeg kommer for musikken, ikke "showet" hans. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ha-ha, hvilken av videoene? http://www.youtube.com/watch?v=2ltCPsp3Ia4 Rundt 1:55 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg