chokke Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Meg og Nie har ungdomskort, vi kommer oss dit så lenge det er i Hordaland x) Nie er rar da O.o Fine russebilen. Fire artige karer på tur. Må jo bli artig Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Bah, hvorfor bryte i Gele, når man kan spise den. Grønn er best btw! det pleier og være endel Gele på sånne plasser, så de har sikkert spist litt først da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Meg og Nie har ungdomskort, vi kommer oss dit så lenge det er i Hordaland x) Nie er rar da O.o Fine russebilen. Fire artige karer på tur. Må jo bli artig Nie er litt småmerkelig, ja. Men jeg er normal, så jeg veier opp for henne. Russebil, faktisk. Hva er det dere skal for noe? x) Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ja! Det ville jeg gjort ihvertfall. Før alle trampet med føttene nedi Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 stikker jeg... snakkes senere alle sammen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Nie er litt småmerkelig, ja. Men jeg er normal, så jeg veier opp for henne. Russebil, faktisk. Hva er det dere skal for noe? x) Du er rar du og. Vi skal vel ha russebil? Lommerusk! :!: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Mars Attacks! På C+ Comedy! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Du er rar du og.Vi skal vel ha russebil? Lommerusk! :!: Skal dere kjøpe en bil? Litt nord for Bergen... Ikke askøy vel? Type.. Krokåsfeltet? xD Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jaja, nå skal jeg fikse meg to stk ostesmørbrød, med litt grillkrydder på. *slafs* Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Noen som har fått noen Valentinekort i dag da? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Noen som har fått noen Valentinekort i dag da? Jeg har gitt . Og gitt blomster. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Noen som har fått noen Valentinekort i dag da? Bare et virtuelt et per PM. Men det var veldig koselig. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 JA! Fikk en bunke også en slikkepinne og en skjokolade Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Så hyggelig^^ Jeg venter fortsatt, klokken er ikke 12 enda Hehe gikk forbi blomsterbutikken idag, og den var stappfull av menn med ansikter som lyste av dårlig samvittighet som kjøpte roser. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 http://www.rinkworks.com/stupid/cs_abuse.shtml ^^Jeg får fysisk vondt i PC-en min av å lese dette! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Er egentlig ikke Bergen da, men litt nord eller no for Bergen Nordhordaland? o_O Nie er rar da O.oFine russebilen. Fire artige karer på tur. Må jo bli artig Kilde? Nie er litt småmerkelig, ja. Men jeg er normal, så jeg veier opp for henne. Russebil, faktisk. Hva er det dere skal for noe? x) Hun lyver! 1) Jeg er ikke småmerkelig. 2) Hun er helt psyko. ^^ (That's why we love her. ) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Noen som har fått noen Valentinekort i dag da? I går. ^^ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Så hyggelig^^ Jeg venter fortsatt, klokken er ikke 12 enda Hehe gikk forbi blomsterbutikken idag, og den var stappfull av menn med ansikter som lyste av dårlig samvittighet som kjøpte roser. Haha Laget mitt også med dårlig samvittoghet. Laget det i en viktig time og ble dretet ut av hele klassen men det var verd det Endret 14. februar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 mmmm... lukter ostesmørbrød Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Haha Laget mitt også med dårlig samvittoghet. Laget det i en viktig time og ble drittet ut av hele klassen men det var verd det Hva gjør man ikke for kjærligheten ... mmmm... lukter ostesmørbrød Hørtes veldig godt ut, kanskje jeg skal lage et jeg også. Egentlig liker jeg ikke de amerikanske dagene som butikkene bruker for å tyne penger ut av folk flere uker i forveien. Valentine, morsdag, farsdag, halloween, etc etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg