L4r5 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 hvorfor ble det så ille stille nå a? ._. Fordi ingen liker deg. http://www.youtube.com/watch?v=LNvOzOsHdrc Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Dirty Oppland er win. Det er Pink Floyd også. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 hvorfor ble det så ille stille nå a? ._. Fordi ingen liker deg. hyggelig :''''''''''''''''''''''''''( Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det er gjerne om kvelden at det er skikkelig liv her i kafeen. Og nå går jeg og gjør noe nyttig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jei sjøpte kebab i dag lixom. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det er gjerne om kvelden at det er skikkelig liv her i kafeen. Og nå går jeg og gjør noe nyttig. Nyttig? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg er spent på kallenavnet hans, Diskutert! Hornyboy63? Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg er spent på kallenavnet hans, Diskutert! Hornyboy63? lololol Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg har fått en ny lærer som omtaler seg selv i 3.person, med kallenavn.... Hva er kallenavnet? Ikke noe uvanlig, egentlig. Bare et dustete kallenavn som ingen RLE-lærer, som snart runder førti, burde kalle seg. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg har fått en ny lærer som omtaler seg selv i 3.person, med kallenavn.... Hva er kallenavnet? Ikke noe uvanlig, egentlig. Bare et dustete kallenavn som ingen RLE-lærer, som snart runder førti, burde kalle seg. Si kallenavnet da! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg skulle egentlig til å skrive noe tullete og usaklig, men så så jeg at Tøseguri var her og da turte jeg ikke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg skulle egentlig til å skrive noe tullete og usaklig, men så så jeg at Tøseguri var her og da turte jeg ikke. Har ballene dine skrumpet inn? Lenke til kommentar
dimdam Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Vedder på det e "Hawtboy67" eller "hairy manlover35" nei fra troll til seriøst. noen som har sett Scott Pilgrim vs the world? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg skulle egentlig til å skrive noe tullete og usaklig, men så så jeg at Tøseguri var her og da turte jeg ikke. Har ballene dine skrumpet inn? Badetiss. K9Z Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg har fått en ny lærer som omtaler seg selv i 3.person, med kallenavn.... Hva er kallenavnet? Ikke noe uvanlig, egentlig. Bare et dustete kallenavn som ingen RLE-lærer, som snart runder førti, burde kalle seg. er han digg? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Har ballene dine skrumpet inn? Når Tøs er tilstede, så. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 [email protected] Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 [email protected] Faen, nå må jeg skaffe meg ny flørtemail. Takk ska'rru ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg