Firkantbar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 "you are trolling trollin trolling" første som kom I hode på meg når eg satt å leste de to siste sidene. Det er en sang Sverger!! kansje bare i hode mitt tbh They see me trollin' They hatin' ..... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kjedelig holdning slimda og Refsa. Kjedelig holdning, helt til jeg får lønnsslippen. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 inb4: Har gjort de. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hvis dere sitter på skolen og kjeder dere så kan dere Spille på denne siden : D www.1startside.no Nei, nå skal du gjøre oppgavene du skulle sende meg. haha , har gjort de ( i) har bare ikke sendt dem Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kjedelig holdning slimda og Refsa. Kjedelig holdning, helt til jeg får lønnsslippen. Det viktigste er ikek hva du gjør eller kan, men hva arbeidsgiver tror du gjør eller kan. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kjedelig holdning slimda og Refsa. Kjedelig holdning, helt til jeg får lønnsslippen. Det viktigste er ikek hva du gjør eller kan, men hva arbeidsgiver tror du gjør eller kan. Hvorfor tror du jeg poster i tråden her? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kjedelig holdning slimda og Refsa. Akkuratt i dag er jeg sjuk så da gjør jeg hva jeg vil. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 L4r5 kan få sagt det. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 L4r5 kan få sagt det. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 hvorfor ble det så ille stille nå a? ._. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 .. You killed it.. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg har fått en ny lærer som omtaler seg selv i 3.person, med kallenavn.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 hvorfor ble det så ille stille nå a? ._. Fordi de har så respekt for mine velvalgte sannhetsord at ingen tror de kan toppe dem. Dermed forsvinner vitsen i å poste. Husk at dette ikke er et forum der man fører samtaler. Det er en popularitetskonkurranse på høyt nivå. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 lærere og sjefer kom og sjekka hva folka egentlig gjør når de er på jobb :O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg har fått en ny lærer som omtaler seg selv i 3.person, med kallenavn.... Lars lurer på hva som er rart med å omtale seg selv i tredjeperson. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Haggibaggy synes ikke det er rart i det hele tatt Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 hvorfor ble det så ille stille nå a? ._. Fordi ingen liker deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg har fått en ny lærer som omtaler seg selv i 3.person, med kallenavn.... Hva er kallenavnet? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 hvorfor ble det så ille stille nå a? ._. Fordi ingen liker deg. hyggelig Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg har fått en ny lærer som omtaler seg selv i 3.person, med kallenavn.... Hva er kallenavnet? Hornydog64 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg