L4r5 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kan vi snakke om noe annet nå? Værsåsnill. Jeg bare tenkte det var mer "kosher" å videreføre samtalen om blod fremfor lovlige psykadelika. Men, sure, hva vil du snakke om? Musikk? Jeg skal på konsert med Tom McRae i oktober. Blir tredje gang jeg ser han. Genial mann. Spill? Gleder meg masse til Fallout: New Vegas nå. Jeg er litt fallout-nerd. Elsker den spillserien. Hardware? Dama har fåt ny mus. Likte en featuren på den. Musehjulet er av metall og kan fristilles. Så det bare fotsetter å spinne om man snurrer på det. Jævlig kjekt for å scrolle langt. Det er det eneste jeg savner på min mx518. Mat? Jeg er egentlig jævlig matlei for tida. Kan ha noe med de nye medisinene mine å gjøre da. Sitter og gomler på forsvarets energibar akkurat nå fordi jeg ikke gidder eller har lyst på noe. Den smaker som müsli. Ikke vond, men ikke noe å rope hurra for heller. Det er næring. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 er ikke no vits å banke hverandre .. Min sandkasse : D Lenke til kommentar
danielch Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hva med sokker i sandaler? :!: Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kan vi snakke om noe annet nå? Værsåsnill. Jeg bare tenkte det var mer "kosher" å videreføre samtalen om blod fremfor lovlige psykadelika. Men, sure, hva vil du snakke om? Musikk? Jeg skal på konsert med Tom McRae i oktober. Blir tredje gang jeg ser han. Genial mann. Spill? Gleder meg masse til Fallout: New Vegas nå. Jeg er litt fallout-nerd. Elsker den spillserien. Hardware? Dama har fåt ny mus. Likte en featuren på den. Musehjulet er av metall og kan fristilles. Så det bare fotsetter å spinne om man snurrer på det. Jævlig kjekt for å scrolle langt. Det er det eneste jeg savner på min mx518. Mat? Jeg er egentlig jævlig matlei for tida. Kan ha noe med de nye medisinene mine å gjøre da. Sitter og gomler på forsvarets energibar akkurat nå fordi jeg ikke gidder eller har lyst på noe. Den smaker som müsli. Ikke vond, men ikke noe å rope hurra for heller. Det er næring. fritids.. :l Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hardware? Dama har fåt ny mus. Likte en featuren på den.Jeg oppfyller forventningene dine og siterer dette. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hva med sokker i sandaler? :!: DRØYT ! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hva med sokker i sandaler? :!: Er en tråd på det i Motedelen, ta det der. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Flere som tenkte koffert på den ja... Lenke til kommentar
danielch Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 er ikke no vits å banke hverandre .. Min sandkasse : D Er du redd, Robin? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kan vi snakke om noe annet nå? Værsåsnill. Jeg bare tenkte det var mer "kosher" å videreføre samtalen om blod fremfor lovlige psykadelika. Men, sure, hva vil du snakke om? Musikk? Jeg skal på konsert med Tom McRae i oktober. Blir tredje gang jeg ser han. Genial mann. Spill? Gleder meg masse til Fallout: New Vegas nå. Jeg er litt fallout-nerd. Elsker den spillserien. Hardware? Dama har fåt ny mus. Likte en featuren på den. Musehjulet er av metall og kan fristilles. Så det bare fotsetter å spinne om man snurrer på det. Jævlig kjekt for å scrolle langt. Det er det eneste jeg savner på min mx518. Mat? Jeg er egentlig jævlig matlei for tida. Kan ha noe med de nye medisinene mine å gjøre da. Sitter og gomler på forsvarets energibar akkurat nå fordi jeg ikke gidder eller har lyst på noe. Den smaker som müsli. Ikke vond, men ikke noe å rope hurra for heller. Det er næring. fritids.. :l Ja, jeg har mye fritid. MEn jeg gjør ikke så mye med den. Mest random surfing egentlig. Der er Stumbleupon genialt. Stumbler du?Hva liker du å gjøre på fritiden da? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Sykt mange poster det skulle komme nå. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hvis dere sitter på skolen og kjeder dere så kan dere Spille på denne siden : D www.1startside.no Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Eller vi kan sitte og gjøre jobben vår. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hardware? Dama har fåt ny mus. Likte en featuren på den.Jeg oppfyller forventningene dine og siterer dette. Det ante meg at noen ville tolke det slik, ja. Like greit at jeg unnlot å foreslå å snakke om sex. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Sykt mange poster det skulle komme nå. seffern , jeg har jo meldt meg inn i Diskusjon.no ! må bare regne med litt fart og spenning da Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Enig med slimda. Gjøre det vi skal og ikke alt annet tull. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Eller vi kan sitte og gjøre jobben vår. joda gjør jo hva jeg skal men man må jo ha en pause!! Endret 6. september 2010 av CrispyBlowfish Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Kjedelig holdning slimda og Refsa. Endret 6. september 2010 av Glimti Lenke til kommentar
danielch Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hvis dere sitter på skolen og kjeder dere så kan dere Spille på denne siden : D www.1startside.no Nei, nå skal du gjøre oppgavene du skulle sende meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Eller vi kan sitte og gjøre jobben vår. joda gjør jo hva jeg skal men man må jo ha en pause!! Du er jo skoleelev, vi vet jo hva dere driver med. De av oss som er ansatt har noe annet å tenke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg