L4r5 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 blodpølser og blodmat generelt. hvorfor spiser folk det? det er jo blod:S Jeg mistenker at du aldri har vært Brannmann tidligere? Det er forskjell på litt blod og slim på kuken og i munnen. Etter en runde med Tante Rød så går man bare i dusjen. Eventuelt skifter laken. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 blodpølser og blodmat generelt. hvorfor spiser folk det? det er jo blod:S Jeg mistenker at du aldri har vært Brannmann tidligere? Folk har sett altfor mye på Twilight og Vampire diary osv.. wannabe vampires.. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kan vi snakke om noe annet nå? Værsåsnill. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kan vi snakke om noe annet nå? Værsåsnill. Gå å legg deg : D Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 er da ingenting gald med blod Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det er forskjell på litt blod og slim på kuken og i munnen. Etter en runde med Tante Rød så går man bare i dusjen. Eventuelt skifter laken. Han klagde jo så fælt over at blod var så ekkelt. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kan vi snakke om noe annet nå? Værsåsnill. Gå å legg deg : D Skal du ha bank, Robin? Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det er forskjell på litt blod og slim på kuken og i munnen. Etter en runde med Tante Rød så går man bare i dusjen. Eventuelt skifter laken. Han klagde jo så fælt over at blod var så ekkelt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Så så småunger, la de voksne få diskutere i fred nå. Gå å lek litt i sandkassa nå. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kan vi snakke om noe annet nå? Værsåsnill. Gå å legg deg : D Skal du ha bank, Robin? Come and get me Muahaha , sitter jo 2m fra deg ._. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Så så småunger, la de voksne få diskutere i fred nå. Gå å lek litt i sandkassa nå. Sandkasse. Når fikk diskusjon.no sandkasse? Hvorfor i svarte banan driver diskusjon.no og vil ha meg til å laste ned 180x500.download ? Endret 6. september 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Så så småunger, la de voksne få diskutere i fred nå. Gå å lek litt i sandkassa nå. Sandkasse. Når fikk diskusjon.no sandkasse? Vi har ikke. Det er akkurat derfor det nevnes. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Så så småunger, la de voksne få diskutere i fred nå. Gå å lek litt i sandkassa nå. Skal jeg banke deg også? Nå blir'e haraball altså. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Skal jeg banke deg også? Nå blir'e haraball altså. Du er velkommen til å prøve. Endret 6. september 2010 av Slimda Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Så så småunger, la de voksne få diskutere i fred nå. Gå å lek litt i sandkassa nå. Sandkasse. Når fikk diskusjon.no sandkasse? Vi har ikke. Det er akkurat derfor det nevnes. Usj. Vel vel. naboen har huske OG sandkasse. Får vel stikke over dit en tur Lenke til kommentar
danielch Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Stress å banke to forumbrukere på en dag, da. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg stoler generelt ikke på ting som blør i fem dager i strekk uten å dø... Men that's just me! Anyhoooows! Noen som vet hvor man finner ut hvilke innlegg som er blitt gitt pluss? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Under siste innlegget har du en visningsterksel. Denne kan du endre mellom 0-15 poeng. Ved 15 vil alt med 15 poeng pluss vises. You get the point Lenke til kommentar
dimdam Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 "you are trolling trollin trolling" første som kom I hode på meg når eg satt å leste de to siste sidene. Det er en sang Sverger!! kansje bare i hode mitt tbh Lenke til kommentar
danielch Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Nvm. Endret 6. september 2010 av Enquad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg