Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drikker samer blod eller er det bare tull? Mener å huske jeg så et bilde i en bok på barneskolen av noen samer som satt å rørte i en kjele med reinsdyrblod.

......stereotyp FTW

Fortsatt et legitimt spørsmål, selv om det stigmatiserer.

Lenke til kommentar

Skulle aldri spurt, hadde vært mer moro å levd i trua på at samer drakk blodet rett fra reinsdyrene.

Glem alt vi har skrevet. Samer er bloddrikkere. Det er der vampyrlegendene stammer fra. Det er også derfor samer blir så gamle. Blod er så sunt nemlig. Faktisk så er gjennomsnittsamen i dag 134,3 år gammel. Blodets legende egenskaper er en godt skjult hemmelighet de helst ikke deler med utenforstående. De har nemlig innsett at om resten av verden levde like lenge som dem ville vi fort fått en enda større overbefolkning av jorda. Vær derfor ikke overrasket om den neste samen du møter vil benekte alt det jeg nå har fortalt deg om du spør ham.

True story.

Lenke til kommentar

Men Datura virker jævlig heavy så jeg veit ikke helt om jeg tør ta det. Selv om det er lovlig.

Lås dørene, lås inn kniver og skaff deg en sitter. I mange av de historiene jeg har lest har de ikke hatt noen til å passe på seg, som ikke er veldig lurt. Dooo iiit.

Lenke til kommentar

Yey, husarbeid. Gud hvor jeg gleder meg :no:

4 timers søvn i natt så har ikke akkurat overskudd for å si det sånn.

Slutt å sitte oppe og blotte deg foran cam da vel. Din gris!

Drikker samer blod eller er det bare tull? Mener å huske jeg så et bilde i en bok på barneskolen av noen samer som satt å rørte i en kjele med reinsdyrblod.

......stereotyp FTW

Fortsatt et legitimt spørsmål, selv om det stigmatiserer.

Spørsmålet stigmatiserer jo ikke. Det er stereotypen som stigmatiserer. Spørsmålet er jo det eneste som kan avkrefte stereotypen.
Lenke til kommentar

Men Datura virker jævlig heavy så jeg veit ikke helt om jeg tør ta det. Selv om det er lovlig.

Lås dørene, lås inn kniver og skaff deg en sitter. I mange av de historiene jeg har lest har de ikke hatt noen til å passe på seg, som ikke er veldig lurt. Dooo iiit.

Skulle jeg i det hele tatt vurdert det så skulle jeg selvsagt hatt en erfaren tripsitter som jeg stoler 110% på. Men jeg veit ikke helt. Virker fristende og skummelt på samme tid. Har lest både skrekkhistoriene og de gode opplevelsene som har gitt folk innsikt de bare har drømt om tidligere. Liker ikke gambling.
Lenke til kommentar

Skulle jeg i det hele tatt vurdert det så skulle jeg selvsagt hatt en erfaren tripsitter som jeg stoler 110% på. Men jeg veit ikke helt. Virker fristende og skummelt på samme tid. Har lest både skrekkhistoriene og de gode opplevelsene som har gitt folk innsikt de bare har drømt om tidligere. Liker ikke gambling.

Kan jo være en mulighet å kombinere en liten dose Datura sammen med noe annet. http://fargerikt.blogspot.com/2009/05/de-misforstatte-engletrumpetene.html. Aldri prøvd selv, så ikke ta alt som er skrevet for god fisk

Lenke til kommentar

Jeg har veldig lyst, men tviler på at jeg noensinne vil gjøre det. Det er veldig fristende, da. Du har lest den norske rapporten? Den er velskrevet, den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...