Nstin Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Har ingen problemer med å kjøre langt om natta, så skal nok gå fint Trur kanskje du ikke har helt oversikt over hvordan det er å kjøre lastebil langt om natta:P Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Knallmusikk.. Jeg elsker den sangen. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hater den, en mer sutrete sang skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hater den, en mer sutrete sang skal man lete lenge etter. Stakkar. Sto du opp med feil bein i dag? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hvilken sang? "Denne videoen omfatter innhold fra WMG. Den er ikke lenger tilgjengelig i ditt land. " Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hater den, en mer sutrete sang skal man lete lenge etter. Stakkar. Sto du opp med feil bein i dag? Åneidu, kjekken. Er alltid i godt humør, eneste er at jeg ikke kan fordra Band of Horses. Dessuten er det favorittbandet til en psycho x kjæreste, ikke akkurat gode minner Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hvilken sang? "Denne videoen omfatter innhold fra WMG. Den er ikke lenger tilgjengelig i ditt land. " Linken funker fett her. IE8 Band of Horses - The Funeral, YouTube. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Kanskje det er fordi all trafikken på jobb går gjennom tyskland og den er brudd på copyright der..who knows. Rickrolling i Doom http://www.youtube.com/watch?v=8aJjMOy-Ops Endret 6. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Knallmusikk.. Me like! Havnet på favorittene mine Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg burde redigere bilder og kaste resten av blodet, men jeg vil soooveee. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Drikk blodet og legg deg og sov i stua. Da skremmer du garantert vettet av kjæresten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Blodpannekaker anyone? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Har ingen problemer med å kjøre langt om natta, så skal nok gå fint Trur kanskje du ikke har helt oversikt over hvordan det er å kjøre lastebil langt om natta:P Aldri kjørt lastebil så nei, men mtp hvor greit jeg synes det er å kjøre bil om natta og at jeg ikke blir sliten av det i forhold til nesten alle andre jeg kjenner så tror jeg at det kan fungere fint for meg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ja takk! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Våken etter 17 timers søvn. Tror jeg aldri har hvert så sjuk før Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Salg på Jernia, BTW! LØP OG KJØP! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hva trenger jeg på Jernia? Aldri vært der. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Nei takk. "Ninja står over for denne gang." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg