Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Tror jeg skal inn på transport så ikke halvgalt det heller Transport må jo kjøre langt og lengre enn langt hele natta lang. Nei takk. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Tror jeg skal inn på transport så ikke halvgalt det heller Transport må jo kjøre langt og lengre enn langt hele natta lang. Nei takk. Har ingen problemer med å kjøre langt om natta, så skal nok gå fint Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Men da kan du bare ha det så godt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Men da kan du bare ha det så godt. Tenk jeg skal det! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Når skal du inn, Petter? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Når skal du inn, Petter? Skal egentlig inn i Januar, men har søkt utsettelse fordi jeg vil bli ferdig med læretiden min først. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Skjønner, skjønner. Du er lærling i IKT? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Bedre å være ansatt enn lærling! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Bedre å være ansatt enn lærling! uten tvil, men greit å være lærling også får noe godt ut av det Fagbrev. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Har du falt på moped/motorsykkel, Petter? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 DemonFudge er homo. Så det så. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Har du falt på moped/motorsykkel, Petter? Tryna på longboard i 40km/t iført t-skjorte og dongeribukse Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 DemonFudge er homo. Så det så. "Takes one to know one" olololol Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Har du falt på moped/motorsykkel, Petter? Tryna på longboard i 40km/t iført t-skjorte og dongeribukse Sounds deilig ut! Så forsåvidt greit ut også i bildetråden Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Har du falt på moped/motorsykkel, Petter? Tryna på longboard i 40km/t iført t-skjorte og dongeribukse Sounds deilig ut! Så forsåvidt greit ut også i bildetråden Ja kjente det rimelig godt ja, heldigvis fikk vi det på film Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 DemonFudge er homo. Så det så. "Takes one to know one" olololol ololololol det sier facebook statusen min og, obviously. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Post it! will do han som har den må bare redigere litt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Angry birds var et morsomt mobilspill! Kanskje jeg skal ta å kjøpe det når fullversjonen kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg