Mikkel™ Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 But i is am småkvalm Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Dakkars. Du får ha det i bakhodet neste gang du spiser kake. Må ikke fråtse sånn! Huter meg av sted nå. Ha en fin dag! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Meeeeh.... jeg er trøtt -.- Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=NyefDamJ0Io noen kompiser og meg som hadde en liten krig i skauen, hva syns dere? Endret 6. september 2010 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 DU er trøtt? Jeg dro på jobb imorges kl 0530, da har jeg vært våken siden 11 i går formiddag. Fikk ikke til å sovne igår kveld eller natta. Lå bare i senga i 6 timer og kikka på vekkerklokka. Var på nippet til å være "syk" idag Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 God morgen godtfolk og ikke-så-godtfolk. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 god morgen ja. jeg våkna halv 8 i dag rimelig uthvilt, så sånn kan det gå. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Please tell me why I don't like mondays! Endret 6. september 2010 av Haageen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det er jo morro med mandager Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 I wanna shoooo-ooooooo-oooooooot the whole day down! Men det betyr at det bare er en arbeidsuke igjen! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Er da ikke noe galt med å jobbe? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Eneste er jo at jeg er litt trøttere mandagsmorgenene enn i resten av uken. Men etter et par timer på jobb så har jo dette ordnet seg Mandager er ikke så ille. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Er da ikke noe galt med å jobbe? Når man gleder seg til en helt annen tilværelse i militæret som starter om tre uker, så er det ganske greit å bli ferdig med å jobbe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Militæret Haageen? Hvor skal du? Forresten, Ostekake til frokost er ikke så gæli. Takk til den gamle dama på regnskap som tok med seg, hvem nå enn det var! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Jeg har slettet et stykk Facebooklink til video av dyremishandling. (Ekte eller ikke.) Dette er ingen shock-site, ei heller aspirerer vi om å bli en. Reaksjoner tas på PM, om dere ikke har bedre å gjøre på. Geir Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 om dere ikke har bedre å gjøre på. :!: Tror jeg tar litt mer kake isteden jeg. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Tar turen til Madla, Stavanger for å prøve lykken i marinen. Derfra håper jeg å bestå opptaket til minedykker og bli en sådan. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Tar turen til Madla, Stavanger for å prøve lykken i marinen. Derfra håper jeg å bestå opptaket til minedykker og bli en sådan. Pff, dårlig valg. Hadde du vært ekte mann hadde du valgt Sambandsbataljonen. Der får du sitte i en god og varm beltevogn og slappe av under militærøvelser og leke med laptoppen din. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Da er jeg vel ikke ekte mann, ettersom jeg heller vil ut i kaldt vann og bli kjørt hardt både mentalt og fysisk. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Tar turen til Madla, Stavanger for å prøve lykken i marinen. Derfra håper jeg å bestå opptaket til minedykker og bli en sådan. Pff, dårlig valg. Hadde du vært ekte mann hadde du valgt Sambandsbataljonen. Der får du sitte i en god og varm beltevogn og slappe av under militærøvelser og leke med laptoppen din. Tror jeg skal inn på transport så ikke halvgalt det heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg