Bennati Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Prøver å reparere et forhold her, så det må ikke være noe frekt. Selvom det frister så inn i s**** Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Da kan du si noe klisjéfylt som "Beklager, det har jeg ikke lagt merke til" eller "Det gjør jeg ikke med vilje". Alt ettersom hvor godtroende personen er Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Pokey...skift til Pinkey. Så på en dokumentar-serie fra Inda, der var det en evnukk som ble kalt Pinkey...og han var sinnsyk Eik: Hvis det er til dama så svarer du bare: Ja, se hva du gjør med humøret mitt :!: Neida, si at du vil prøve og "forbedre" deg eller noe;) Vel og merke hvis du sier noe sånt så bør man også holde det:P Er du så mye sur da? Endret 5. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Faen Skippy legg for helvete ikke ut slikt dritt her! Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Hun er veeeeeeldig godtroende, så får prøve noe sånt Tror ikke jeg er så mye mer sur en alle andre, men jeg har en tendens til å vise det ekstra godt fram og ikke bare late som om jeg ikke er sur. Endret 5. september 2010 av Eik Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Du må da for hælvete lese advarsler? Jeg har forresten postet den på 4chan. 1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Men du må da for helvette ikke legge det ut heller:P Nå skal jeg lære deg noe nytt...NYSKJERRIGHET. Det er like sterkt i oss mennesker som sex-driften hos menn :!: Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Thats the spirit, spre videre grusomm dyremisshandling. Fy faen Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Du må da for hælvete lese advarsler? Jeg har forresten postet den på 4chan. Link ? Syke greier. Blir så sint av å se sånt. :realmad: Endret 5. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Høne-fight Endret 5. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Klarte ikke finne linken på 4chan, den bare forsvant :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Men du må da for helvette ikke legge det ut heller:P Nå skal jeg lære deg noe nytt...NYSKJERRIGHET. Det er like sterkt i oss mennesker som sex-driften hos menn :!: og enkelte damer Endret 5. september 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Uf2aI0CPqQE 1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Men du må da for helvette ikke legge det ut heller:P Nå skal jeg lære deg noe nytt...NYSKJERRIGHET. Det er like sterkt i oss mennesker som sex-driften hos menn :!: og enkelte damer HOST..nymf..HOST :!: Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 meh, hater livet som det er nå. Hater den nye jobben, som starter halv 3 på natta, annenhver dag. Og at eksen etter 4 dager fant seg ny kar, han karen hun hang med mens hun var sammen med meg, beste"kompisen". jeg savner henne ikke, jeg vil bare få sluppet løs raseriet jeg ikke føler. Og at den eneste jenta jeg har sansen for, som en venn, er megakåt på meg og vi har pult, og hun har type, som er god kompis av meg. Jeg vil bare være vennen hennes, det var et feiltag, i ren desperasjon og ensomhet. så har fortalt henne at det var et feiltag og kommer ikke til å skje igjen. Og jeg har fingra bestevenninna hennes, fordi hun ville ha litt erfaring før hun fikk seg type selv. Så smarte forumfolk, hva er mitt neste steg? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Klarte ikke finne linken på 4chan, den bare forsvant :S Så rart. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hei, i hvilke butikker kan jeg finne et skikkelig utvalg i kvalitets-lommebøker? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Så smarte forumfolk, hva er mitt neste steg? Ring Se&Hør eller skriv såpeoperaer. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 vi får gjøre som vi alltid gjør, sette vår lit til 4chan, the army, the legion, Internett terrorist :O Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 meh, hater livet som det er nå. Hater den nye jobben, som starter halv 3 på natta, annenhver dag. Og at eksen etter 4 dager fant seg ny kar, han karen hun hang med mens hun var sammen med meg, beste"kompisen". jeg savner henne ikke, jeg vil bare få sluppet løs raseriet jeg ikke føler. Og at den eneste jenta jeg har sansen for, som en venn, er megakåt på meg og vi har pult, og hun har type, som er god kompis av meg. Jeg vil bare være vennen hennes, det var et feiltag, i ren desperasjon og ensomhet. så har fortalt henne at det var et feiltag og kommer ikke til å skje igjen. Og jeg har fingra bestevenninna hennes, fordi hun ville ha litt erfaring før hun fikk seg type selv. Så smarte forumfolk, hva er mitt neste steg? Finn deg ny jobb, inviter alle vennene dine på fest og be dem ta med seg sine fineste venninner også fisker du litt mens du koser deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg