Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pokey...skift til Pinkey.

Så på en dokumentar-serie fra Inda, der var det en evnukk som ble kalt Pinkey...og han var sinnsyk :ph34r:

Eik: Hvis det er til dama så svarer du bare: Ja, se hva du gjør med humøret mitt :!:

Neida, si at du vil prøve og "forbedre" deg eller noe;)

Vel og merke hvis du sier noe sånt så bør man også holde det:P

Er du så mye sur da?

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Men du må da for helvette ikke legge det ut heller:P

Nå skal jeg lære deg noe nytt...NYSKJERRIGHET.

Det er like sterkt i oss mennesker som sex-driften hos menn :!:

og enkelte damer :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

meh, hater livet som det er nå. Hater den nye jobben, som starter halv 3 på natta, annenhver dag. Og at eksen etter 4 dager fant seg ny kar, han karen hun hang med mens hun var sammen med meg, beste"kompisen". jeg savner henne ikke, jeg vil bare få sluppet løs raseriet jeg ikke føler. Og at den eneste jenta jeg har sansen for, som en venn, er megakåt på meg og vi har pult, og hun har type, som er god kompis av meg. Jeg vil bare være vennen hennes, det var et feiltag, i ren desperasjon og ensomhet. så har fortalt henne at det var et feiltag og kommer ikke til å skje igjen. Og jeg har fingra bestevenninna hennes, fordi hun ville ha litt erfaring før hun fikk seg type selv.

Så smarte forumfolk, hva er mitt neste steg?

Lenke til kommentar

meh, hater livet som det er nå. Hater den nye jobben, som starter halv 3 på natta, annenhver dag. Og at eksen etter 4 dager fant seg ny kar, han karen hun hang med mens hun var sammen med meg, beste"kompisen". jeg savner henne ikke, jeg vil bare få sluppet løs raseriet jeg ikke føler. Og at den eneste jenta jeg har sansen for, som en venn, er megakåt på meg og vi har pult, og hun har type, som er god kompis av meg. Jeg vil bare være vennen hennes, det var et feiltag, i ren desperasjon og ensomhet. så har fortalt henne at det var et feiltag og kommer ikke til å skje igjen. Og jeg har fingra bestevenninna hennes, fordi hun ville ha litt erfaring før hun fikk seg type selv.

Så smarte forumfolk, hva er mitt neste steg?

Finn deg ny jobb, inviter alle vennene dine på fest og be dem ta med seg sine fineste venninner også fisker du litt mens du koser deg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...