Vowels Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=cCKG5BsspUs Lol x2 2 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Waaazz uup Jeg vurderer å bli gartner. Fant en svensk side med masse fine frø. Høres festlig ut, hvis du betaler strøm så kan jeg ordne med tomt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 velkommen hjem da. hvor har du vært? jeg har lagt ut bilde av pcbula mi. har vært noen år siden sist nå trur jeg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 L4r5: Omg, tenk deg en gård langt ut på bygda Gidder du og sende link på msn eller pm Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Høres festlig ut, hvis du betaler strøm så kan jeg ordne med tomt For en gangs skyld så tenkte jeg ikke på noe ulovlig så jeg kan skaffe tomt selv. De selger tobakksfrø. Pluss Datura-frø. Men Datura virker jævlig heavy så jeg veit ikke helt om jeg tør ta det. Selv om det er lovlig. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Har akkurat gjort ferdig episode 10 av Sopranos, herregud for en drittkjedelig serie. Blir nok heller Entourage, da. Haha. Sist gang jeg hørte noe så dumt var da jeg så Expelled: No Intelligence Allowed. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Høres festlig ut, hvis du betaler strøm så kan jeg ordne med tomt For en gangs skyld så tenkte jeg ikke på noe ulovlig så jeg kan skaffe tomt selv. De selger tobakksfrø. Pluss Datura-frø. Men Datura virker jævlig heavy så jeg veit ikke helt om jeg tør ta det. Selv om det er lovlig. Er det noe jeg aldri skal putte i meg er det Datura. Rimelig lite som skal til før det går galt, er hauger av skrekkhistorier overalt. Regner med du må ha en vanvittig psyke for å få noe ut av det Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Høres festlig ut, hvis du betaler strøm så kan jeg ordne med tomt For en gangs skyld så tenkte jeg ikke på noe ulovlig så jeg kan skaffe tomt selv. De selger tobakksfrø. Pluss Datura-frø. Men Datura virker jævlig heavy så jeg veit ikke helt om jeg tør ta det. Selv om det er lovlig. "kjedelig" du er. Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg jogget nærmere en halvtime i dag. I strekk. Uten å bli sliten. *Litt kry* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Høres festlig ut, hvis du betaler strøm så kan jeg ordne med tomt For en gangs skyld så tenkte jeg ikke på noe ulovlig så jeg kan skaffe tomt selv. De selger tobakksfrø. Pluss Datura-frø. Men Datura virker jævlig heavy så jeg veit ikke helt om jeg tør ta det. Selv om det er lovlig. Er det noe jeg aldri skal putte i meg er det Datura. Rimelig lite som skal til før det går galt, er hauger av skrekkhistorier overalt. Regner med du må ha en vanvittig psyke for å få noe ut av detEr vel egentlig det jeg også har konkludert med. Jeg jogget nærmere en halvtime i dag. I strekk. Uten å bli sliten. *Litt kry* Gratulerer. Det er bare 29 minutter mer enn jeg sikkert hadde klart. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Noen om vet av en audiomixer som tar FLAC? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Noen om vet av en audiomixer som tar FLAC? Hva er en "audiomixer"? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Okay... Er det jeg som har surra her eller har du bytta navn? Het du ikke clvn? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?app=members&module=profile§ion=dname&id=38416 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Okay... Er det jeg som har surra her eller har du bytta navn? Het du ikke clvn? Joda, men fant ut at jeg kunne vri det gradvis over til noe mer og mer ugjenkjennelig. Lurer på hva neste trekk vil bli. Kanskje "vłñć"? Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hva skal jeg svare når noen sier at jeg er sur 24/7? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Vanskelig å bestemme seg, bytter om på en og en bokstav når sjangsen byr seg :!: Hva skal jeg svare når noen sier at jeg er sur 24/7? Takk? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hva skal jeg svare når noen sier at jeg er sur 24/7? Begynne å le ? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Påkey. Nei, jeg har skiftet navn nok i min karriere. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg